NOD augustus 2018

Ik meld me ook weer, ronde 2, nod is 19 augustus.. 
Op het moment nog niet bezig met ovu testen, als het deze en volgende ronde nog niet lukt op enthousiasme gaan we eens kijken of we beter kunnen timen ;p 
 
Dag allemaal,
Ik ben nieuw hier en klets graag mee. Voor ons is dit ronde 8 alweer voor een eerste kindje. Mijn NOD is ongeveer 8 augustus maar wat lastig te bepalen door wisselende cyclus.
Deze maand heb ik voor het eerst ovulatietesten gebruikt en zowaar mijn eisprong kunnen vinden. Helaas lijkt het wel weer een lange cyclus van ongeveer 42 dagen lijkt het.
 
 
Pff ik ben inmiddels  14 dagen na NOD en nog steeds niet ongesteld en echt een negatieve test. Morgen eindelijk afspraak huisarts omdat ik ook met vlagen misselijk en draaierig ben. Hopelijk sluiten ze zwangerschap ook uit met een bloedtest en wordt ik snel ongesteld zodat ik mee kan doen met de volgende ronde 
 
Oh @Ju81, wat ontzettend vervelend dat het nog niet duidelijk is. 
Succes vandaag bij de HA, laat je weten hoe het ging? 
 
 
Ook ik ben er weer bij. Hop naar ronde 17. Mijn eisprong zou volgens de app 2 augustus zijn en mijn NOD 16 augustus. Nu ga ik de 29ste wel beginnen met ovutesten. Zodat ik meer duidelijkheid krijg vorige cyclussen op 29 dagen deze maand was het 30 dagen. Lichaam voelde totaal anders en ook mijn menstruatie was anders. Dag 1 bloedverlies dag 2 ettelijke uren niets en dan terug bloedverlies. Dan 4 dagen enkel bruinig. Zou de pil nu pas uit mijn lijf zijn ? Heb deze bijna 10 jaar geslikt. ?
 
Terug
Bovenaan