NOD augustus 2018

Ach nonononi, wat lastig dit zeg! Dit is precies wel wat ik ook had, alleen niet die roze van jou eergister. Wel die schaduw die mijn man ook zag. Volgende dag werd dat lichter. Ik zou morgen en als het je lukt overmorgen testen. Wanneer is je nod? Als die nog niey is dan zou het kunnen dat de innesteling niet vlekkeloos is gegaan en dat dat mini roze streepje het even aangaf. ? 
 
Hoi dames,
Gefeliciteerd voor alle zwangere! En veel sterkte voor de mensen die moeten wachten op de NOD.
Hier nu 2 dagen na mijn NOD. Geen positieve test maar heb mijn eisprong ook niet kunnen vinden deze maand. Dus de teleurstelling is niet heeeel groot, waren er op voorbereid. Alleen balen dat ik nog niet ongesteld ben ?. 
Hier dus wachten voordat we ronde 7 ingaan. 
 
@Bh'tje gefeliciteerd met je zwangerschap! ?♡
@Nonononi ik heb dit vorige maand gehad. 2 dgn voor NOD. Heel licht positief wel roze maar niet zo duidelijk. 1 dag voor NOD 1.2 weken zwanger met clear blue.2 dagen na NOD pas een streepje na verstreken tijd. 3 dagen na NOD. Begon de bloeding. 5 dagen na NOD negatieve test ook na verstreken tijd. Ik maakte mezelf helemaal gek met die testen. Ik Weet dat het lastig is om te wachten naar ik denk ook dat het beter is om 1 a 2 daagjes te wachten voor een nieuwe test. Ik hoop dat hij bij jou dan wel van je teststrip afstraalt! Onzekere testen zijn niet leuk!
 
 
Geceliciteerd aan alle zwangere dames!!!!
Hier vandaag weer der 7de knipperende smiley op mijn CB ovu test worde er beetje onzeker van.
 
Gefeliciteerd alle dames die een positieve test hebben!Ik moet net als Citrus nog wachten tot donderdag met testen... vandaag wel opgestaan met wat rugpijn en buikkrampjes..Normaal wordt ik 10-11 dagen na mijn eisprong ongesteld, dus dat zou morgen of overmorgen zijn, maar als het wegblijft dan ga ik donderdag testen.... fingers crossed ??
 
Terug
Bovenaan