NOD augustus 2018

En BHtje? Spannennnnnnd
Oh wat fijn beautygirl!!! Daar issie dan! Veel plezier en wie weet tot in het volgende topic! Ik moet nog 5 dagen wachten op mijn evt menstruatie. 
 
Nou dames mijn handen trillen een beetje, maar er staat toch echt een tweede streepje! De vorige keer verscheen het direct toen de urine er langs ging dus ik zei tegen mn man: zie je wel, niks. En na 2 minuten verscheen er een steeds duidelijker wordende streep. Ik wil jullie allemaal bedanken voor het meeleven en ik hoop dat jullie volgende maand goed nieuws hebben!
 
gefeliciteerd voor iedereen die deze maand zwanger is geworden!
bij mij vandaag een soort schaduw streepje, alleen in een bepaalde hoek zichtbaar, maar vriend ziet t ook. verwarrend, want twee dagen geleden een iets duidelijker streepje, gister geen streepje, en nu dus... iets, maar minder als de eerste test. Maar we zijn nog te verslagen van gister om er nog hoop voor op te brengen. Dan had ik vandaag toch een wat duidelijker streepje moeten zien lijkt me.
 
@beautygirl: wat fijn zeg dat je eindelijk je positieve ovulatietest in handen hebt! 
 
Idd bh-tje ik ben ook benieuwd?
 
Ahhhhh gefeliciteerd!!! Echt heel tof! Dat wordt een mooie zondag! Ging jij niet varen? Of was dat iemand anders...sorry dan ;)
 
Hier nog prima, sinds gisteravond weer onwijs gevoelige borsten en gistermiddag zwaar gevoel beneden en veel plassen.  11dpo!
 
Terug
Bovenaan