NOD augustus 2018

citrus, het was heel licht, maar wel roze. We zouden binnenkort onderzoeken krijgen dus we waren heel blij dat het nu toch gelukt was zonder verdere hulp. Maar ik had misschien niet zo eigenwijs vroeg moeten testen. Morgen maar eens opnieuw proberen.
 
Ik lees hier nog wel af en toe mee maar reageer wat minder. Ik merk dat het me wat onrustig maakt als ik staats ook reageer. Ik zag een aantal positieve testen voorbij komen. Gefeliciteerd voor degenen die zwanger zijn en voor degenen die nog wachten op hun NOD hoop ik ook op een positieve test!
@KBtje: ik zag van jou voorbij komen dat je 13 september je NOD hebt en dat je dan ook jarig ben. Ik kan je de hand schudden, ook ik ben dan jarig en verwacht dan mijn NOD te hebben! ( volgens de app al eerder, na 31 dagen, maar daar geloof ik niks van met meerdere cycli van rond de 40 dagen)
Dus ik duim voor jou en voor mij voor een knalfuif ?
 
@nonononi: had ik idd ook, hoop dat het voor jou wel positief is! Voor mij helaas niet.. had dezelfde klachten. Zal voor je duimen! 
@ditbenik: spannend zeg! Leuk dat we dan tegelijk jarig zijn en onze nod verwachten!! Ik ga voor jou duimen en iid ook voor mezelf!?? ik ga nu ook niet meer eerder testen! Om mezelf maar te beschermen van weer een tegenvaller! 
 
 
Spannend al die bijna testers! En ook voor @Citrus! Je maakt het wel spannend door juist niet vroeg te testen. Voor iedereen die twijfelt omdat er weinig symptomen zijn: ik had nergens last van en een positieve test in handen. Je hoeft je dus niet zwanger te voelen om zwanger te zijn. Nog even wachten :)
 
Gefeliciteerd kimskye! Is inderdaad onwerkelijk, zeker als je zwangerschap nog niet zichtbaar en voelbaar is. Je hebt nog 8,5 maand om aan t idee te wennen ;)
 
 
Oh gefeliciteerd!!!  Enne....wat waren je symptomen ;)  of geen, net als Pyjamadag? Wat ik ook fijn vindt om te horen, zolang je overal je herkenning maar in kwijt kunt whaha ?
 
Terug
Bovenaan