NOD augustus 2018

Bedankt!
 
Ik was vooral heel licht misselijk, verselijk moe, heeeeel chagrijnig met stemmingswisselingen (volgens mn vriend)
2 weken geleden deden mn tepels onnoemelijk veel pijn. Dat is zo goed als over (gelukkig)
En met tandenpoetsen kreeg ik kokhalsneigingen, vond t zelf vreemd maar ik las op t forum dat er meer zwangere dames last van hadden. Ik wilde het nog maar niet als symptoom zien xD
 
Ja een paar winkels verder heb ik er 1 gevonden. Denk dat jullie te dicht in mijn buurt wonen haha.
Kom me zelf overigens niet inhouden... helaas negatief
 
Ohhhhhhh ik kon mij ook niet inhouden. Ik heb een test gedaan 2 dagen te vroeg en negatief en dan niet eens een sensitieve maar action de gewone zeg maar... niet zo slim nu weet ik het nog steeds niet eigelijk.. En ik voel me toch echt anders dan normaal.. En net zo als vorige maand.. Ik had me zo voorgenomen geen testen meer te doen voor NOD. Maar ineens had ik de kolder in mn kop en wist ik het zeker.. maar toch nog maar een paar daagjes geduld hebben. 
 
Ik blijf hier nog maar fijn meelezen en kletsen. Al wil ik ook wel zoveel mogelijk offline zijn. Dus wie weer ben ik wel gewoon tot begin september offline, zoek ik veel afleiding en ontspanning. 
Yoga is de beste afleiding. 
 
Klopt BHtje, is een streepje van niks, maar in het echt wel te zien, zoals ze zeggen "tuurlijntje" ik neig naar valse test. Of noem het zelfbescherming, maar als het morgenochtend niet duidelijker is dan is het OF te vroeg Of niet zwanger. 
Duimen Maar!! 
 
Ik heb donderdag mn eisprong gehad.. was er goed ziek van. Helaas geen seks kunnen hebben. Daar ben ik ook goed ziek van. Echt zo over de zeik maar goed.. volgende maand weer een kans! 30 augustus ongesteld worden.
 
Vervelend Jillla! Was je ziek van je eisprong als in: je had er lichamelijke klachten door? 
Citrus: ik duim zeker voor je!
 
Terug
Bovenaan