NOD augustus 2018

Ja klopt. Misselijk en hoofdpijn. Eisprong is geweest maar nog steeds ben ik er niet lekker van! En puistjes.. pff ipv rond ongesteldheid heb ik die rond eisprong! 
 
Ja ik heb ook rond de eisprong vaak hoofdpijn, buikpijn en enorm onredelijke buien. Vervelend, maar je weet wel wanneer je ei springt. Alleen door eerder genoemde slechte buien moet ik dan wel vaak zin maken haha 
 
Ik had nog een dipstick van 2besure liggen (achteraf pas de slechte verhalen gehoord) maar op deze zag ik vanmorgen niks helaas :(  jammer dat ik niet nog een sensitest had, dat is wat nauwkeuriger om te vergelijken. 
 Ik heb nu alleen nog een Kruidvat 2v5 liggen. Die zal ik morgen doen en als ik donderdag niet ongesteld ben dan haal ik de cb met indicator. 
Verder lijkt er nog steeds een hoop te gebeuren daarbinnen, zwaar gevoel, felle steken gister en borsten hele dag gevoelig. Dus ik hou hoop
 
Zo, was even een weekendje offline. Man-man veel bij te lezen dan!
Heerlijk voor wie er positief hebben getest, gefeliciteerd ladies!! 
Spannend voor de paar dames die nog in afwachting zijn... 
 
(@Beautygirll YES voor je eisprong!! Dan gaan we samen door richting september, hier is mijn eisprong vlg mij ook weer in aantocht.)
Vraagje aan jullie en alle info is welkom ;-) 
Had het dit weekend uitgebreid gekletst met mijn zussen over menstruaties en cylci etc. Zij hebben beide een cyclus van 35 en 38 dagen, ik van 25 dagen. Dacht ik... Want: wanneer begint nu precies je menstruatie? Zij gaven beide aan dat de dag dat er spotting is, voor hen telt als de 1e dag. Ik zei dat ik pas tel vanaf écht bloedverlies, de doorbraakdag zeg maar. (Dat is ook wat ik wel op internet lees.)
Reden dat ik er nou naar vraag, als je moet tellen vanaf de dag dat spotting begint, dan is mijn cyclus eigenlijk maar 20/21 dagen en dat is eigenlijk wel té kort. Heb gelezen dat dat een te korte cyclus kan zijn voor je lijf om echt zwanger te worden... (HELP STRESS!) 
Het irritante is: ik wil mijn zussen verassen op een bepaald moment met baby nieuws, ze weten dus niet dat we al bezig zijn. Ik wilde dus niet verder vragen aan hen 'hoe en wat' maar je snapt: ik schoot accuut even in de stress toen ze me dit vertelden! 
 
Ben nu behoorlijk uit mijn doen..
Ik kwam net donkerder afscheiding tegen met wat donker/ bruin bloed! Heb ik nu ineens een cyclus van 26 ipv altijd 29?? 
Waarom gister dan zo'n vaag streepje? Il voel me echt niet lekker nu. Bah.. temp was ook 37.3 ipv 37.4 afgelopen dagen. 
Wat moet ik hier nou mee...:( :( :( 
 
Aaw citrus... dat zou balen zijn... 
Misschien toch goed om even de testen te laten liggen tot donderdag, probeer ook even lekker afleiding te zoeken. You can do it darling! 
 
Aaah wat naar Citrus! Hopelijk blijft het hierbij, je weet het nooit...
Had je gister het streepje wel binnen de afleestijd of kwam deze pas later?
 
Terug
Bovenaan