NOD augustus 2018

Ah gefeliciteerd madeliefje!!! Hopelijk blijft hij ook lekker zitten. Vroege innesteling zeg. Top! 
 
Hier nog geen ongesteldheid, alleen dat bruine van gisterochtend dus. Wat ik gelezen heb ik dat bij innesteling het bloed ook wat later kan komen dus dan bruin is. Zou dan kunnen op 12dpo. 
Verder misselijk en constant ingesteldheid gevoel, maar afscheiding is gelig. Ik ga pas testen op nod, donderdag. 
Daphne, hoe gaat het bij jou? Ook pas donderdag testen? 
Joena? Hoe issie??
 
Donderdag :)
Maar moet ik nu later rekening houden vanwege miss latere innesteling? Eisprong was niet later omdat ik duidelijk merkte dat mijn afscheiding daarna ondoordringbaar was. Donderdag is dag 29, wat ik laatste paar maanden ook had. 
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap @madeliefje !
@hopefully wat een toestand dat het zo lang duurt! Al 8 dagen  overtijd. Heb je dat vaker gehad?
@citrus ik ga ook Donderdag testen! Spannend. Heb ook al een aantal dagen een soort menstruatie krampen, maar dan toch iets anders. En idd ook gele afscheiding. En misselijk. Maar toch de hoop een beetje verloren door gisteren en eergisteren negatieve testen.
Dit is de eerste maand dat ik echt bewust bezig ben met mn cyclus en alles wat ik voel enzo. Vorige maand 5 dagen geweten dat ik zwanger was en het helaas verloren. Het is dus ook lastig aan te houden wanneer precies mijn NOD is. Ik heb geen ovu testen gedaan . Maar ik voelde een paar dagen (dag of 4) lang pijn iedere keer. Normaal heb ik dit een dag. En eerst had ik een cyclus van 29 dagen en via mn flo app kwam ik erachter dat het al 3 maanden 31 dagen is. Dus ik hou die 31 dagen gewoon aan nu. Vingers crossed?
 
Ik heb een tijdje niks geschreven maar wel mee gelezen! 
Dames met een positieve test gefeliciteerd. 
Vanmorgen werd ik wakker met menstruatiepijn. Toen ik net ging douche heb ik onder de douche wat bloed verloren gewoon helder bloed. Ik zit nu 9 dagen na mijn eisprong en zou dus eigenlijk zondag pas ongesteld moeten worden. Ook als ik kijk naar mijn vorige cylclussen. Ik heb nog steeds krampen. Helaas denk ik toch dat ik gewoon ongesteld ben geworden maar toch vind ik het gek zo vroeg al.
 
Gefeliciteerd alle meiden met een positieve test! 
Zit nu op dag 25 van mijn cyclus die normaal 28 dagen duurt. Ik heb op dag 16 en 17 een knal positieve ovulatie test in handen gehad. Op dag 18 was hij s ochtend nog positief. Daarna niet meer getest. Net op mijn werk kokhalzend boven te wc gestaan en voel me vandaag anders dan normaal. Rillerig en slapjes. 
Mijn collega’s hingen meteen aan Mn lip haha jij bent zwanger! Zou het dan toch.. spannend! 
 
Hoi Citrus,
Ben nog steeds met vlagen een beetje misselijk en last van steken in mijn borsten en gevoellige tepels...en ook wat aders duidelijk door mijn tepels heen... Heb ook af en toe een menstruatie achtig krampje, maar dat is ook weer na een minuut weg.. Verder nog geen menstruatie doorgekomen ??
Ik ga echt wachten met testen tot donderdag, want misschien komt het morgen nog en heb normaal een korte luttele fase dus zou vandaag moeten zijn.... Ik hoop het zooo! We zijn afgelopen 1 augustus getrouwd en dit zou dan echt het mooiste huwelijkscadeau ooit zijn ?
 
Terug
Bovenaan