NOD augustus 2018

Hola  hier geen spannend nieuws. Toch ongesteld geworden helaas. Wel weer een mooie cyclus van 29  zoals elke maand. Heel fijn. 
Andere dames, ik heb nu duimen over! Ik zal gewoon door blijven duimen voor jullie. X
 
Wat raar hopefully? en ook weer een teleurstelling! 
 
Balen citrus! Maar idd fijn dat je cyclus zo regelmatig komt! 
 
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, maar schrijf en lees graag even mee.
20 juli gestopt met de pil dus afgelopen 20 augustus zou mijn NOD moeten zijn. 21 augustus zwangerschapstest gedaan, maar die was negatief. Toch wel de indruk dat ik zwanger kan zijn (steeds gevoeligere tepels sinds 13 augustus en pijnlijke borsten sinds 19 augustus, opgeblazen gevoel, vaak plassen, veel afscheiding)... Ben erg benieuwd!
 
 
 
@citrus: balen zeg, maar goed dat je de positieve kant ervan inziet. Hopelijk wordt hè cyclus snel op een positieve manier onregelmatig  (als in: eens in de 9 maanden ;))
@hopefully: toch gek. En vervelend. Hoop voor jou dat je snel verlost wordt van die onzekerheid want zolang je niet ongesteld wordt, houd je toch stiekem hoop.
@Tweemamas: spannend zeg! En ja, 10-15 procent is toch 1 op de 10. Waarom zou jij die ene niet zijn? 
@IngeRijvers: de spagaat waar iedereen op het wachtbankje in zit: heb je echt symptomen of wil je te graag symptomen zien? Enige optie is wachten. Kan nog allebei de kanten op, ik hoop met je mee!
 
Ik zou als het goed is deze vrijdag ongesteld moeten worden maar aangezien ik altijd iets later ben kan het ook erna. Maar dat is niet wat we willen. Hebben niet voor niks zoveel geklust haha!! Dus aankomende dagen word zeer spannend. :)
 
Terug
Bovenaan