NOD augustus 2018

Mientjee  het kan ook dat je gewoon een wat latere eisprong hebt... Ik heb de mijne zaterdag of zondag gehad en verwacht mijn NOD al de 27e... maar hopelijk komt er inderdaad een NOD en niet een OD 
 
Bedankt dames 
Zal voor de zeker heid 14 dagen tellen.
Als in in mijn app "mijn kalender" eisprongtest positief aanduid bijft mijn NOD op 31/08 staan.
Word spannend!!!!
 
Hoi Dames! Ik had mijn cyclus gewoon verkeerd ingevuld op de app. Kom erachter dat ik of wo of do mijn NOD heb. Nu heb ik gisteren en vandaag negatief getest.. dus misschien is er nog hoop? Voel me nog steeds raar.. eigelijk niet lekker beetje verhoging en misselijk iedere keer. Kan ook dat ik ziek word maar afgelopen 4 dagen steeds trekkend raar gevoel in mn onderbuik en dat is vandaag weg. Merk dat ik mezelf een beetje gek maak. En het enige wat ik kan doen is gewoon geduld hebben. Maar het is zo moeilijk.
 
Haha kb'tje, ik ben al zo'n 15 jaar niet bij de huisarts geweest. Sterker nog, ik was nog altijd ingeschreven bij die van mijn ouders omdat ik me nooit had ingeschreven in een nieuwe woonplaats... Vorige week dat tóch maar eens geregeld na 12 jaar niet meer daar te wonen en inmiddels zelfs al 4 andere woonplaatsen te hebben gehad... shame on me ik weet het haha! Leek me nu toch wel praktisch, met het oog op een mogelijke zwangerschap enzo :p 
Maar, dus de HA even bellen hierover ga ik toch maar niet doen om mijn personal record te behouden ;)
Ik heb iig mijn rust gevonden door die blog. Die bevestigde ook mijn eigen zoektochten. Veel kom je tegen dat de helderrode bloeding die je niet meer met inlegkruisjes opvangt de start is, en dat komt bij mij pas na een paar dagen spotting. Ik houd dus gewoon aan dat de dag dat ik tampons nodig heb, echt de startdag is. 
 
 
Graafland, Haha je record? maar dan betekend dus dat je cyclus nog korter is?
mijn menstruatie loopt vandaag weer op z’n eind na 4 daagjes.. dus op naar de 5e ronde!! Heb m’n zinnen eigenlijk op deze ronde gezet?? ivm m’n verjaardag? ga m’n vriend vandaag inlichten dat ik dit jaar maar 1 cadeautje wil, zwanger zijn? we zijn in september ook 14 jaar samen dus zou echt wel top zijn☺️
 
Nou met record bedoelde ik vooral: het geen contact hebben met een huisarts ;) 
Mijn cyclus kent niet echt een record, gelukkig! Al vermoed ik wel dat ik ongveer de kortste heb van iedereen die ik tot nu toe hier heb gehoord. Echt korter dan 25 dagen zijn er niet veel. 
PS, 1 van mijn beste vriendinnetjes is zelf huisarts, dus ik moet bekennen dat ik soms in die 15 jaar wel eens wat vragen haar kant uit heb gestuurd. En we weten van elkaar (inmiddels) dat we beide een kinderwens hebben dus ik zou haar hier ook mee kunnen lastig vallen als het nodig is. Dat zou ik eerder doen dan mijn eigen HA bellen! 
 
Terug
Bovenaan