NOD augustus 2018

@Citrus ohhh wat balen zeg... Frisse moed is belangrijk maar ik snap je. Ondanks dat ik eigenlijk pas zondag mijn NOD zou hebben lijkt het erop dat ik nu toch ongesteld begin te worden. Net na het plassen wat bruin/rood gespot en pijn onderin mijn buik...

@Dahpne gefeliciteerd!! 
 
DaphneP: wat leuk, gefeliciteerd!!
 
Ik heb vanmorgen zo'n vroege test gedaan maar die was negatief helaas. Nu dus toch maar wachten tot de menstruatie :( 
 
Gefeliciteerd voor de dames met positieve testen. 
Hier even een klein probleem. 
Ik ben sinds januari gestopt met de pil. Ik heb nu 3 maanden een regelmatige cyclus gehad van 31 dagen. Ik zou aanstaande zondag mijn NOD hebben de zondag er voor had ik mijn ei! Nu ben ik dinsdag 5 dagen voor NOD ongesteld geworden. Niet extreem erg was te doen met 1 maandverband de hele dag. Gisteren iets minder wel gewoon helderbloed. Gisteren avond en vannacht en vanmorgen niks en nu oud bloed te doen met een inlegkruisje. Toch vind ik het allemaal maar raar. Zou dit toch gewoon mijn menstruatie zijn of kan het ook een innestelingsbloeding zijn? 
Ik ga nergens van uit maar ben toch een beetje onzeker.
 
Kan ook innesteling zijn Myrth. Ik hoop het voor je. Zo lang het heel anders is dan normaal zal er wel hoop zijn toch? 
Gefeliciteerd Daphne!!! Super leuk, ik hoop ook naar die topic te kunnen, mijn nod is Maandag, 27 augustus.
Vingers crossed, ik hoop zo dat het deze ronde (4e) gelukt is!  
 
Hee meiden. Iemand voorkeur qua testen en wanneer ik weer t beste kan testen? Ik ben nu 10 dagen overtijd en heb cb en action geprobeerd laatste was 2 dagen geleden..
 
Hopefully 
ik heb altijd die van de Kruidvat met het kruisje , werkt altijd ?
 
succes ik hoop dat je snel iets weet 
 
Laat maar. Begin net iets te bloeden ?
Op naar de volgende ronde met hopelijk meer geluk.
De meiden met positieve test gefeliciteerd! De meiden die nog op NOD wachten veel succes? 
 
Hè wat jammer hopefully 
wij duimen voor jou dat het volgende maand wel raak is ! En wij gaan nog ff in spanning wachten ?
al 4 dagen pijn ik borsten ( af en toe bijna om te huilen zo zeer ) maar mijn nod is volgende week woensdag pfff word best een beetje gek van mezelf haha 
 
Terug
Bovenaan