NOD augustus 2018

Nou ik ben vandaag al ongesteld geworden ipv aankomende donderdag. Dacht dat mn cyclus nu wel aardig gelijk liep maar niet dus! 
Deze maand is het er helaas niet van gekomen om seks te hebben op mn vruchtbare dagen maar aankomende maand ga ik alles op alles zetten!
 
 
Hallo allemaal
Ik klets graag mee...
Voor de dames die een positieve test hebben gefeliciteerd! 
Ik heb nu 2 x getest maar steeds een negatieve test.  Ik ben nooit onder tijd.  Ik heb een strakke cyclus van 28 dagen en schrok eigenlijk dat ik niet ongesteld werd. Dan stel ik voor dat het de dag erna dan wel komt maar ben nu 6 dagen na mijn NOD en vanmorgen getest en ook weer negatief.  Ik krijg nu langzaam de zenuwen en frustratie dat het niet aangeeft dat ik zwanger ben.  Ik heb het er niet om gedaan omdat ik niet klaar was dacht ik voor een 2de maar nu ik deze week met de fantasie loop dat de mogelijkheid er is ben ik het eigenlijk gaan hopen en zit nu te smakken naar een test die positief zegt... ik voel me zo zwanger namelijk. Ontzettend zere rug en trekkend onderbuikgevoel en sinds 2 ochtenden in de ochtend misselijk. Maar na wat te eten gaat dat weer weg.  Ik durf het bijna nu niet te hopen omdat ik dan bang ben uiteindelijk op teleurstelling.  
Hadden jullie ook zo laat een positieve test? 
 
dames die positief getest hebben mega gefeliciteerd ik hoop ook zo blij te zijn eind volgende week (duurt lang.....)
melissa vervelend deze onzekerheid. ik hoopdat je gauw zekerheid krijgt.  ik durf niet te zeggen of ik bij me jongens snel kon testen. ze zijn beide door de pil heen gekomen en teste toen pas laat omdat je er dan niet mee bezig ben. dit is de eerste waar we bewust mee bezig zijn. en bij die jongens eb ik me nooit echt zwanger gevoeld of kwaaltjes gehad en nu voel ik van alles terwijl dat volgens mij nog niet eens kan.
 
Indewolken ja bizar is dat het dat als je er op let je van alles voelt. Je moet nog een week wachten. Ik weet nog van de vorige keren hoe ik er mee bezig was hoe spannend het soms was! Heel veel succes en ik hoop dat je zwanger mag zijn!
Ik ben al bekend met rugklachten en had bij beide zwangerschappen een zere onderrug, maar voelt anders dan als ik ongesteld moet worden. Toen ik na 2 dagen nog niet ongesteld was geworden kon ik mijn rugpijn beter verklaren maar de garantie blijft nog uit door een positieve test. Misschien geeft mijn lichaam andere signalen maar dit is dan beter te verklaren denk ik en hoop ik...
 
Hoi meiden
Je begint als je er mee bezig bent idd vanalles te voelen maar is het effectief zo of maakt ons lichaam ons iets wijs?
Ik ben nu 2 dagen voor NOD en nog altijd geen krampen wat ik normaal wel heb een paar dagen voor mijn ongesteldheid. Na 2 negatieve testen (1 keer 6 dagen voor nod en 1 keer 4 dagen voor nod) wil ik nu proberen te wachten tot dinsdag met testen als mijn menstruatie dan nog niet is doorgekomen. 
@Melissa mss een bloed gaan prikken bij de huisarts? Mss heb je nog te weinig hcg in je urine voor de test?
 
@melissa bij mijn eerste zwangerschap testen ik pas drie dagen na nod positief maar over 6 dagen durf ik niets zinnigs te zeggen 
 
Laatste dag van Augustus! Iemand nog positief getest? Zijn er helaas een stuk minder dan de eerste helft. Zie jullie in NOD september? Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Xx
 
Terug
Bovenaan