NOD augustus 2018

Hey dames, 
Mijn vriend en ik zijn 1 juni gestopt met de pil. 
Ik ben nu 4 dagen overtijd, 2 dagen geleden test gedaan en die was negatief. Heb wel wat krampjes onder in me buik, maar voelt niet hetzelfde als ong.
Hadden jullie dat ook? Of is het toch een voorbode dat de ong komt...? 
 
 
 
Hey Tomaat, ik heb ongeveer hetzelfde.. Ook begin juni gestopt, ben nu 3 dagen overtijd en op de testen die ik gisteren en vandaag heb gedaan alleen een heeeel licht verticaal streepje te zien terwijl de horizontale gewoon donker is. 
Ik heb net het stuk over het HCG hormoon gelezen op oudersvannu. En dat verklaard voor mij wel het een en het ander. Er staat dat je met een lage waarde het beste kan testen op dag 35 van je cyclus. 
Dat gevoel in mn onderbuik heb ik ook, alsof er iets zit wat er normaal niet zit.. Soms wat krampjes.. Hierdoor dacht ik vorige week echt zeker te weten dat ik zwanger was. Kunnen namelijk ook krampjes van je innesteling zijn. Maar ik durf niet op het lichte streepje te vertrouwen op de test.. 
Om gek van te worden als je geen uitsluitsel krijgt van een test.. ik ga denk ik elke ochtend testen en als ik vrijdag niet meer duidelijkheid heb, plan ik voor maandag een afspraak in om bloed te prikken. 
Zo, dat was een heel verhaal, maar het houdt me zo bezig!! 
 
Mientje, ik heb ook een late eisprong op dag 19 van mn cyclus van 27 dagen. Een ei heeft wel even tijd nodig om in te nestelen en dan gaat hij pas het hormoon afscheiden wat de test nodig heeft. 
Dus 6 dagen lijkt me wel wat vroeg met een late eisprong. Maar ik dacht ook inderdaad wel eens dat mijn NOD zou opschuiven maar dat is denk ik niet zo. 
Ik zou nog even afwachten als ik jou was.. En dat is zo moeilijk!!
Misschien helpt jou het artikel over het HCG hormoon op deze site ook om wat duidelijkheid te geven over testen, negatief testen als je te vroeg test etc. Die gaf mij wel echt wat meer duidelijkheid. 
Succes!!
 
 
https://www.oudersvannu.nl/zwanger/zwangerschapssymptomen/hcg-zwangerschapshormoon/
 
Dit is het artikel! Succes met wachten! 
 
Hoi allemaal,
Ik ben nu ongeveer 8 dagen overtijd maar heb ongeveer een week voor nod bloedverlies gehad. Ik dacht dat ik gewoon eerder ongesteld was geworden maar het was zo weinig en zo kort dat ik begon te twijfelen. Ik ben ook eigenlijk sinds die week elke dag een beetje misselijk, zo moe dat ik in Mn pauze in slaap val en Mn tepels zijn extreem gevoelig. 
Ik wilde wachten met testen omdat ik bang ben dat het negatief is of als het wel positief is dat ik een miskraam krijg. Dit is in november het geval geweest..
Nu heb ik dus sinds gister donkerbruine afscheiding. Ben nog wel kotsmisselijk maar vind het gewoon erg spannend.. 
Ik ga vanavond of morgen ochtend denk ik toch maar een test doen maar ik moest even mn verhaal kwijt..
 
groetjessss
 
Hoi ERZ, 
Ik snap dat je bang bent voor nog een miskraam.. Echt naar dat je dat in nov hebt meegemaakt. :(
Alle tekenen die je noemt wijzen wel op een zwangerschap, maar er is maar één manier om daar achter te komen.. Een test doen.. 
Ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat het deze keer goed gaat. 
Laat je hier weten wanneer je een test hebt gedaan? Ben erg benieuwd! 
 
Terug
Bovenaan