NOD augustus 2018

Hey ERS
Idd heel erg van je miskraam! Hoppelijk test je positief en loopt het nu allemaal goed af. Laat weten als he test, ik ben ook heel benieuwd.
Ik heb al de hele dag last van mijn maag en net een vlaag van misselijkheid, maar mss is dat ook gewoon mijn lichaam dat me voor de gek houd omdat ik het zo graag wil.
 
 
Ik ben inmiddels 4 dagen overtijd.  Wel al5 dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en wat pijnlijke borsten maar dat is vaak een teken dat ik ongesteld ga worden. Mijn eisprong is pas ongeveer 8 of 9 dagen geleden dus wellicht word ik gewoon wat later ongesteld, want volgens de zwangerschapstests (zijn er inmiddels 3 van verschillende merken inclusief 2x earlytest) ben ik niet zwanger. In de verste verte geen streepje te bekennen. Bij ons was het ronde 4 deze keer. 
 
Veel succes voor iedereen die nog gaat testen en van harte gefeliciteerd zwangere dames! 
 
Hoi Johanna, 4 dagen over tijd en 8 dagen geleden je eisprong gehad? Dan is het logisch dat je nog niet positief getest hebt (mits je natuurlijk zwanger bent haha). De early testen zijn op de markt voor 4 dagen voor Nod, mits dat netjes volgens t boekje 14 dagen na je eisprong is. Oftewel: 10 dagen na je eisprong zou je met die early testen kúnnen testen. Ik zou het over een paar dagen nogmaals proberen! Iets anders: weet je of er altijd zo weinig tijd tussen je eisprong en menstruatie zit? Bij mij zit er meestal 9;dagen tussen, en mijn HA zegt dat dit wel eens een probleem zou kunnen zijn voor een innesteling...
 
Nee niet echt, ik ben deze maand begonnen met ovulatietesten maar ben verder nooit echt overtijd geweest dus ik verwacht dat hij altijd netjes op tijd is. Ik weet wel dat ik een paar maanden geleden al binnen een week na menstratie veel servixslijm had maar ik heb toen niet getest... 
Ik heb trouwens 2x early test met 6 dagen voor menstruatie gedaan en geloofde eigenlijk niet dat de menstruatie echt zo lang op zich zou laten wachten na eisprong. Ik dacht eerder aan een korte luteale fase
 
Wauwwww niet te geloven! Net een test gedaan en na 3sec 2 dikke vette strepen???
Ik ben zo ongelofelijk blij!!!!! Bizar dit ik had het deze maand zeker niet verwacht! Was er totaal niet mee bezig we zitten in een verhuizing/verbouwing.. Ik hoop dat het deze keer goed blijft plakken!!!
jullie succes allemaal?
 
Gefeliciteerd ERZ!! Na die onzekerheid elke keer na je miskraam in nov., is zo'n vette streep wel even een welkomertje! Hij blijft gewoon plakken! Hou ons op de hoogte. 
 
Woooow gefeliciteerd EZR! Deze keer moet het goed gaan! Geniet er van!!
 
Hier ook vanochtend weer getest en ook duidelijk een plusje!! Woehoeee!! Ik ben zwangerrrr!
 
Terug
Bovenaan