NOD augustus 2020

Hoi allemaal, ik schrijf ook graag mee! Afgelopen zaterdag 18 juli mijn eisprong gehad dus als ik daar 14 dagen bij optel is mijn NOD 1 augustus. Vorige 2 cyclussen werd ik 6/7 dagen na de eisprong al ongesteld dus weet niet of ik al voor augustus kan testen en ik hier goed zit maar ik ga altijd liever voor safe qua testen en niet te vroeg :).

Hey dames, ook ik ben weer mee naar deze ronde. Het is de 6de ronde voor een eerste kindje. Volgens de app zou mijn NOD 7/8 zijn. Momenteel ben ik de eerste maand bezig met ovulatietesten (de paarse van cb). Momenteel zit ik op dag 4 met een knipperende smiley. Hopelijk volgt snel de piek. Iemand ervaring met hoelang de knipperende smiley meestal blijft, voor deze echt blijft vaststaan.
Volgens de app zou mijn ovulatie deze vrijdag pas zijn.
Gezien mijn onregelmatige cycli ben ik toch wel benieuwd. 

Hoi allemaal,
Ik schrijf ook graag mee.
Zit nu in de eerste ronde voor een eerste kindje. Ik heb mijn spiraal in november laten verwijderen vanwege klachten. En we hebben afgelopen maand besloten dat we vanaf nu geen andere anticonceptie meer gebruiken. Ik hou mijn menstruatie al bij sinds november in een app. Ik zit volgens de app vanaf vandaag in mijn vruchtbare periode tot maandag. Mijn NOD is ook 8 aug. 

Gebruiker758 NOD 3 augustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Esthy NOD 16 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus

@ine ik gebruik altijd de roze, daar krijg je alleen een smiley bij een piek. Bij mij bleef de paarse uiteindelijk op eindeloos knipperen staan, maar dat kan ook gewoon aan mijn lichaam liggen hoor :)

Hallo dames,
ik meld me ook weer aan. Vandaag weer ongesteld geworden. Ronde 14 voor een tweede kindje. Afgelopen ronde voor het eerst sinds oktober geen ovulatie gebruikt. Besloten om het effe deze zomer zonder te proberen, omdat het te veel druk legt op het we moeten het nu gezellig maken bij het vinden van de piek. 

Gebruiker758 NOD 3 augustus
Papaya 7 augustus
Heidezicht NOD 8 augustus
Happy Yellow NOD 8 augustus
Mama Dtje NOD 10 augustus
Lolaa NOD 12 augustus
LaurenLauren NOD 13 augustus 
Esthy NOD 16 augustus
Little Sunflower 19 augustus
Dwaallichtje NOD 22 augustus

Hallo dames,
dit is onze 5de ronde, september vorig jaar gestopt met de pil, nu sinds 5 maand aan proberen met ovulatie tests,leek mij nu toch wel fijn om op een forum mee te kletsen, 3augustus mijn NOD . Ik vind het elke maand weer spannender worden. Twijfelen of alles wel goed is , aftellen tot 3 augustus.

@ine, ik had ook geen vaste smiley bij de paarse,en bij de roze wel,
Ik gebruik nu de paarse tot een knipperende smiley en daarna de roze tot een blijvende

Hoi dames, 
Vandaag dag 8 in mijn cyclus - ronde 14 - morgen weer begonnen met ovu-testen! Ik ben benieuwd of ik op dag 12 weer een knalstreep heb, dat betekent dat ik een zeer regelmatige cyclus heb en als ik deze ronde niet zwanger raak, stop ik ook even met de testen. Deze ronde gestopt met temperaturen en dat geeft een hoop rust, merk ik! 
Ik lees hier veel over de CB ovu-testen, zijn die zo fijn in gebruik? Ik gebruik al maanden ovulatietesten van de Action, voor mij werken die erg goed (en een heel stuk goedkoper dan de CB haha)!
Voor jullie weer veel succes deze maand! Laten we hopen op veel positieve testen rond onze NOD's! 

@Happy Yellow spannend weer beginnen aan de ovulatietesten. Ik gebruik ook al maanden goedkope ovu-testen. Ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen met cb ovu-testen. Op zich ben ik best tevreden over die goedkope dingen, alleen is het op zich ook fijn als je weet dat ie eraan komt. Bij mij was het vorige maand op dag 9 "opeens" super positief..
Ik ben sinds vorige maand ook gestopt met temperaturen, ik vond dat zelf ook echt rust geven. 

Terug
Bovenaan