NOD augustus 2020

Cherryblossom, nee niet meer getest. Ik durf niet...  Het bloedverlies is ook weer gestopt. Ik heb echt geen idee meer. Ben nog nooit overtijd geweest, dus dit voelt heel gek en heel onzeker.

Junidochter, gefeliciteerd!

MELLieee, je innesteling is op zn vroegst 5 dagen na ovulatie, pas daarna ga je HCG aanmaken wat de echte zwangerschapskwaaltjes veroorzaakt. Alles voor die tijd is progesteron wat je voelt en hoeft dus niets te zeggen. Wel spannend hoor!

@junidochter wauw van harte gefeliciteerd!!! 

@heidezicht oh ik snap het helemaal, maar die onzekerheid zou ik ook niet tegen kunnen dus ik zou me echt niet kunnen inhouden qua testen! Ook vreemd dat het bloedverlies weer gestopt is. Was het voor je gevoel wel menstruatiebloed (miss TMI)? Want bloedverlies na sex zou natuurlijk altijd kunnen als daar per ongeluk iets opengaat.. 

Junidochter, proficiat!!!!
Geniet ervan :)
Mellie, dat kan wel hoor! Ik wist de vorige keer ook dat ik zwanger was voor ik getest had. Net zoals jij aangaf al na enkele dagen na mijn eisprong aan opgeblazen/trekkend gevoel, steekjes,... 
Ik heb ook maandagavond mijn eisprong gehad, ga testen volgende woensdag met een early predictor. Spannend he :)

@Heidezicht na sex kan je altijd wat bloedverlies hebben. Had ik tijdens vorige zwangerschap ook. Dan is er gewoon een klein bloedvaatje iets beschadigd en houdt het vanzelf weer op.
@ Junidochter gefeliciteerd! 
Hier lopen de testen helaas niet echt op. Zal zo eens zoeken of ik er nog een van kv 2v5 heb liggen omdat die wat gevoeliger zijn. Wel balen, moet zowat nog meer turen voor een streep dan gister...

Was heel weinig idd, wel helderrood. We waren in de douche, was bang dat ik ongesteld zou worden en dan vind ik in bed zo'n zooitje geven, in de douche spoelt t tenminste meteen weg.
Maar idd niet doorgezet. Voel me verder ook echt niet alsof ik ongesteld ga worden. Alleen al een paar dagen erg moe en duizelig, maar met die warmte slapen we ook slecht. Dus ook niet echt zwangerschapskwaaltjes.
Vanmorgen (met 2e, wel goed geconcentreerde, urine) toch nog een testje gedaan, maar nog steeds negatief.

Gefeliciteerd junidochter!
Spannend Heidezicht het kan dan nog alle kanten op denk ik.
Ik had vandaag weer een positieve ovulatietest van clearblue. Dus hopelijk morgen negatief dan heb ik mn cyclus gevonden. Anders heb ik geen idee meer.

Gefeliciteerd Junidochter!!
Ik heb denk ik toch iets te goed gezocht naar het 2e streepje ;). Geen positieve test maar ook nog geen menustruatie nu op dag 31 sinds onttrekkingsbloeding.
Nu toch eerst maar wachten op een eerste echte menustruatie, hoelang duurde het bij jullie voordat dat kwam?
Lautje

Terug
Bovenaan