NOD augustus 2020

Ik zit nu op dag 23 van m'n cyclus en heb al een paar dagen een beetje krampjes. Zou dat een innesteling kunnen zijn? Of misschien zelfs het oprekken van m'n baarmoeder?  Mijn NOD is pas over een week, duurt dus nog best even. Maar ik heb ook sinds gister avond en vandaag weer dat enorme hongergevoel dat ik ook tijdens mijn 1e zwangerschap (mk bij 10w) had. Maar dat kan ook door de hitte komen ? Testen is echt nog veel te vroeg, maar zou zo graag willen dat het al kon!

Juliaa, zou top zijn!!! Ik wil je niet ontmoedigen, maar hou er ook rekening mee dat het hgc nog niet uit je lijf is van je mk. Dat had ik vorige maand voor en daardoor was mijn ovulatietest steeds positief :-(
Maar als hij in de volgende dagen negatief is, zit je goed! Dus ga ervoor. Zou ik zeggen.
Claire, kan wel hoor. Heb het ook steeds vroeg gerkt aan rimmekende bui, trekkend gevoel etc, steeds een kleine week na ovulatie. Bij mij bleef mijn slijmvlies ook steeds vloeibaar, werd dus niet korrelig of geel. 

Hier zijn we de laatste dagen weer aan het aftellen.. zo spannend allemaal.. 
ik heb 3+4 augustus positief getest met ovulatietesten van cb met smiley. 

Ik verwacht ongeveer 18 augustus mijn menstruatie. Wanneer zouden jullie gaan testen? 
Vandaag wel 1 test gedaan met kruitvat 2v5 deze was negatief.

Heb vrijwel geen symptomen dan alleen met gevoelige borsten/tepels en vlagen misselijk, steekjes in onderbuik de laatste 2-3 dagen.

@dromertje spannend hoor. Ik zou denk ik over een dag of 2/3 opnieuw testen. 

@juliaa ik zou gewoon een gokje wagen denk ik! 

@LauraR haha ja dat kan ik me voorstellen. Je maakt jezelf soms helemaal gek en denk vanalles te voelen en dan word je toch gewoon ongesteld.. is jouw ongesteldheid nu toch doorgekomen vandaag?

Succes Juliaa!

Spannend Clairlavande en Dromertje!

Hier bijna zeker door naar de volgende ronde, had net wat bloedverlies (na de sex)....

Hoi dames, 
Ik heb maandag/dinsdag mijn eisprong gehad als het goed is.
Nu al 2 dagen last van gespannen borsten en pijnlijke tepels. Ook buikkrampjes en af en toe wat steekjes.
Kan dit al iets betekenen of is dit nog te vroeg? 

Ik kon niet meer wachten vanmorgen, test gedaan en was meteen knal positief!! Nog wel onwerkelijk maar super blij! 
Hoop dat jullie ook snel een positieve test in handen hebben!

Terug
Bovenaan