NOD augustus 2020

@cherryblossom
Nee nog niks geen voortekenen eigenlijk, maar hoor van iedereen dat die kv 2v5 super gevoelig zijn en dat ze al met 10dpo testen en positief zijn. Kan zijn natuurlijk dat het bij de een later is dan bij de ander maar toch..

Gefeliciteerd Ayaa! 
Ik had vandaag een negatieve clearblue ovulatietest. Na 2 positieve testen gisteren en eergisteren.
Ben er blij mee, want dan heb ik als het goed is weer een normale cyclus en dan verwacht ik rond 28/8 mn NOD even ruim genomen. 

@dromertje jaa dat hoor ik ook vaak maar je weet maar nooit... maar snap dat de moed je in de schoenen zakt vooral als je ziet dat jullie al een hele periode bezig zijn! Ik hoop dat je toch echt snel een positieve test in handen hebt ❤️

@juliaa fijn dat het ernaar uitziet dat je weer een normale cyclus hebt! Succes op het wachtbankje.. 

Hoi allemaal, 
Mijn NOD is 27 augustus. Ronde 1 voor 1e kindje! Super spannend:)
Sinds mijn ovaluatie heb ik voor het eerst buikpijn, nu al 3 dagen.. nog nooit eerder gehad, iemand hier ervaring mee? 
 Groetjes!

Ten eerste gefeliciteerd Ayaa en Junidochter!
Hier even stil geweest. Ik zat te wachten op mijn eisprong. Sinds donderdag temperatuurstijging, maar ik vertrouwde het niet helemaal want ik had ook opgezwollen klieren. Ik heb ook al meer dan een week bijna positieve ovulatietesten en vruchtbaar slijm.
Vanochtend was daar toch de knaltest (dag 28!!). Mijn ei lijkt bijna altijd te springen op de dag van de knaltest zelf. En ik moet hem dus een beetje voor zijn. Maar nu waren mijn man en ik een beetje seksmoe en is de laatste keer 3 dagen geleden. Onze normaal is 1x per week en afgelopen 2 weken hebben we om de dag aangehouden, maar we hielden het dus niet meer vol totdat het dus eigenlijk zou hebben gemoeten. Ik baal er dus wel een beetje van. Hopelijk vanavond nog een keer proberen, maar ik denk vanochtend al mijn eisprong te hebben gevoeld, dus zal wel te laat zijn.
Mijn nod zal dus verplaatsen naar 27 of 28 augustus. Ik geloof niet dat veel mensen de lijst meer bijhouden.

Pfoe ik vind het wachten wel pittig moet nog 8 dagen tot mijn NOD en heb nog niks gemerkt wat kan wijzen op een zwangerschap. Zal ook nog wel wat te vroeg zijn. 
Zit momenteel ook thuis omdat ik vakantie heb dus tijd te veel om er over na te denken ?

Goedeavond meiden, Na een miskraam begin dit jaar even alles laten bezinken tot ik deze middag vol verrast naar me test keek ZWANGER… ik deed deze met de test van de kruidvat, ik geloofde het niet em had nog 1 test van sensitest deze gaf negatief.. wie heeft er hier ervaring mee? Ik ben nu op de 3e dag van overtijd

Goedeavond meiden, Na een miskraam begin dit jaar even alles laten bezinken tot ik deze middag vol verrast naar me test keek ZWANGER… ik deed deze met de test van de kruidvat, ik geloofde het niet em had nog 1 test van sensitest deze gaf negatief.. wie heeft er hier ervaring mee? Ik ben nu op de 3e dag van overtijd

Terug
Bovenaan