NOD augustus 2020

Spannend allemaal dames! 
Ik zit nu een week voor NOD.  Heb sinds mijn eisprong vorige week nog steeds last van pijnlijke borsten. En sinds vandaag last van mijn onderrug en af en toe een trekkend gevoel in mijn onderbuik.
Ben zo benieuwd of het dit keer raak is, heb deze klachten nog niet eerder gehad.  Twijfel of ik al eerder zal gaan testen of volgende weel maandag even afwachten of ik toch niet ongesteld wordt? 

@BelgoGermano ooh wat spannend! Test jij altijd vroeg? Ik wil echt wachten tot ik overtijd ben. Mn vriend wordt gek denk ik als ik eerder test ? en voor mijn gemoedsrust ook beter denk ik. 

@Carly ja hier is het soms ook emotioneel maaar nu wel wat meer rust in de tent nu we langzaamaan meer op een lijn zitten gelukkig ?

@x-Marina jaa met Carly erbij zelfs met zn vieren! Spannende dagen, ik hoop op veel positieve testen ☺️ dan heb je wel een korte LF ofniet? Ik word meestal ongeveer 13 dagen na ovulatie ongesteld. Soms 12, soms 14.

@MELLie ik wacht zelf tot ik niet ongesteld wordt omdat dit voor ons de 1e ronde is. Kan me voorstellen als je gerichter bezig bent en langer bezig bent dat je wel eerder wil testen en jezelf niet in kan houden ☺️

@CherryBlossom ja dat dus, ik kijk ook steeds hier of zoek informatie op internet echt frustrerend. Snap niet dat ik de vorige keren pas een test heb gedaan toen ik een week overtijd was, maar het is nu ook wel anders omdat ik een miskraam heb gehad.. was de vorige keer wel zwanger toen we geklust hadden 14 dagen voor de NOD zag ik gisteren toen ik alles terug gingen kijken, en heb meestal vrij snel weer een cyclus van 28 dagen, en  kan mij ook niet herinneren dat ik toen al heel vroeg wat voelde. We wachten maar vrolijk verder af, nog maar 1 week te gaan en ik denk dat ik eind van de week maar vast een vroege test doe om te kijken of er iets te zien is, heb ze toch in huis liggen ;)

CherryBlossom, ik heb daarvoor geen geduld! Ik neem de testen van Predictor, die je 6 dagen vroeger kan doen. Mijn vriend zeg ik op voorhand niets, pas als het positief is. Anders zou die de nacht ervoor geen oog dicht doen denk ik :)
Morgen ga ik dus een test halen en dan woensdagochtend...

Ja hele korte LF. Lijkt wel iedere cyclus een dagje langer te worden dus ben eigenlijk sowieso al blij als ik zaterdag niet ongesteld ben, ongeacht of ik wel of niet positief test. Als m'n LF maar weer iets langer is. Met 7 dagen heb je sowieso niet echt kans

@BelgoGermano
Ik zat even terug te lezen en zag dat je ook een MK had gehad en nu de NOD op de 24e hebt staan, hier echt hetzelfde verhaal, ook de vorige keer in de 2e ronde raak. Welke vroege testen gebruik jij? Heb jij er ervaring mee? Ik heb van sensitest in huis liggen en die kunnen van 6 dagen voor de NOD gebruikt worden.

Mamaroosd, idd.
Ik gebruik de vroege tests van Predictor op -6 dagen en eventueel die van Clearblue op -5.
Vorige keer toen ik zwanger was heb ik deze ook gebruikt en gaven beiden een positief resultaat.
We kunnen salen aftellen :)

Terug
Bovenaan