NOD augustus 2020

Hoi, ik sluit me ook aan hier ook al was mijn verwachtte NOD vandaag maar er is nog niks te zien/voelen.
Deze maand was de eerste keer dat ik ovulatietesten heb gebruikt (en de reden dat ik dit forum heb gevonden + meteen heel fijne antwoorden gekregen op mijn vragen.)
Mijn positieve ovulatietest was 4 augustus en zou normaal gesproken 12 augustus mijn NOD hebben maar ik had verkeerd gerekend.. ik heb blijkbaar een langere cyclus dan verwacht maar het goede nieuws is dat mijn luteale fase dan toch niet te kort is! Een zorg minder.
Gister had ik de voor mij welbekende krampen en wat hoofdpijn maar nog steeds niet ongesteld. Inmiddels al de kr 2v5 geprobeerd (rond de 12de en 13de) maar negatief. Vandaag eentje van de Action, weer negatief. Ik heb nu het idee dat mijn lichaam me voor de gek aan het houden is en zou bijna willen dat mijn menstruatie "gewoon" door zet zodat de volgende ronde kan ingaan met frisse moed. Normaal heb ik al bloedverlies nog voor ik krampen krijg.

Vandaag dpo5. De spannende dagen zitten er nu echt aan te komen. Ik moet zeggen dat ik er echt (nog) ontzettend rustig onder ben. Scheelt misschien dat ik eindelijk weer de motivatie heb om wat kilootjes af te vallen en ik vooral gefocust ben op gezond eten. Het lijkt me aardig af te leiden en ik zit gewoon lekker in me vel. 

Hier inmiddels (sinds zaterdag) alle hoop voor deze ronde verloren. Megaveel krampen en 1e dag behoorlijk bloedverlies. Ik vermoed door de licht positieve test, dus dat er wel iets gezeten heeft. We gaan deze ronde "vrolijk" verder.

@ITVS spannend! Ik heb dat deze keer ook gehad en anders nooit maar ik denk dat ik gewoon teveel focus heb op alles wat ik nu voel, dus ik probeer er verder geen waarde aan te hechten... succes met wachten!

@dwaallichtje ah kan het me idd voorstellen dat je het dan even he-le-maal beu bent... het moet ook nog een beetje leuk blijven eigenlijk he... maar balen als je het gemist hebt.. nu succes op met wachten! Volgens mij word de lijst ook niet echt meer bijgehouden, ik probeer het te onthouden maar dat lukt me nog niet echt ?

@Mamaroosd echt heel herkenbaar. Zit de hele tijd hier te lezen en te kijken om de tijd te doden maar daardoor ben je er juist weer meer mee bezig! 

@gebruiker daar heb ik helaas geen ervaring mee. Misschien morgenochtend opnieuw testen? 

@JamieV ooh ja vervelend dat je dan in die onzekerheid zit.. maar geen bloed is nog steeds moed.. zou het nog even aankijken.. heb je wel een regelmatige cyclus?

@heidezicht oh wat balen voor jullie, had echt anders gehoopt voor jullie ? 

@carly fijn dat je er zo rustig over bent! Goed bezig met je gezond eten enzo! Ben benieuwd hoe het bij jou gaat of je misschien wat gaat voelen komende dagen ?☘️

Heidezicht, wat jammer! Idd goed mogelijk dat het wel gelukt was, maar uiteindelijk zeer vroeg is mis gegaan.
Juliaa, fantastisch! Nu zien wat het heeft "opgeleevrd" he ;-)
Carly, gezond eten kan nooit kwaad he. Nog een goeie week wachten, of mss wat vroeger met een early test?
Dwaallichtje... :-(
CheeryBlossom, hier ook op DPO6 of 7 (heb mijn eisprong laat op maandagavond gehad denk ik). Overmorgen gooi ik er een testje tegenaan.
Al een aantal dagen lichte krampen en trekkend/zeurend gevoel.

Jammer Heidezicht. :( 
CherryBlossom succes met het wachten. Ik snap helemaal dat je er zo mee bezig bent. Had ik vorige maand ook hoor, tot ruzie aan toe met mn vriend. Mijn ervaring is dat ik er de ene maand obsessiever mee bezig ben dan de andere keer. Duimen dat we komende daagjes wat gaan voelen. 

BelgoGermano & CherryBlossom wij zitten denk met zijn drieën even ver, spannende dagen weer! Ik zit vandaag op 5DPO, laatste cyclussen werd ik ongesteld op 7&8 DPO. Weten jullie al wanneer je gaat testen?

Terug
Bovenaan