NOD augustus 2020

Gisterenavond mijn eerste voetbaltraining weer gehad, maar daarna misselijk, buikpijn en pijnlijke borsten. Vanochtend getest, maar heeeeel twijfelachtig zie ik een heel licht streepje. Mijn vriend heb ik laten meekijken en die zegt nou dat is wel heeel licht dan. We wachten wel tot over 2 dagen of er dan 1 staat. Hij heeft gelijk, maar wil het eigenlijk gewoon weten.
Geen idee hoe ik de foto met jullie deel hier. 

Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties!

@droommaarzacht een streep is een streep... ben heel benieuwd nu :) je kunt een foto uploaden via de site mupload en dan de link hier in een bericht plaatsen.

Spannend droommaarzacht! Ben benieuwd naar de foto.
Ik zit nu op dag 28. Langer dan 28 dagen zijn mn cyclussen nog nooit geweest dus vind het heel spannend worden haha.

https://www.mupload.nl/img/7wp72dsx.jpg
Ik moet zeggen dat ik op de foto zelf ook moeite heb met het zien vsn het streepje. In het echt zie ik hem heeel licht. Er zit niks anders op dan nog een paar dagen wachten denk ik. Nu twijfel ik wel of mijn ovulatie inderdaad op Vrijdag de 14de en niet toch op zondag de 16e pas heeft plaatsgevonden, omdat ik toen 1 uur steken had. 
Ik denk niet dat jullie hem zien op de foto 

https://www.mupload.nl/img/knr8b47xuvw.jpg
Dit is in ander ligt dezelfde test. Als ik de fotos bekijk denk ik zelf hm nee toch niet. Er zit niets anders op als wachten denk ik. 
Nu heb ik zondag een voetbalwedstrijd. Gewoon meedoen of beter even passen tot er meer zekerheid is? 

Droommaarzacht ik denk dat de mijne vrijdag 14 augustus was. Ik had donderdag 13 en vrijdag 14 augustus positieve ovulatietesten van Clearblue en zaterdag 15 augustus niet meer.
Ik wil morgenochtend gaan testen als het niet doorzet. Ik heb wel een beetje last van mn borsten af en toe buikpijn en hoofdpijn maar niet dat ik het zeker weet ofzo.. Dus blijft spannend! Als het zo is bel ik maandag de vk voor een vroege echo ivm eerdere miskraam.

@juliaa ik had ook 13e en 14e een positieve ovaluatie test. Dus dan is vandaag ook dag 28 voor mij! Ik dacht gister haha. 
Ik had gister een beetje oud bloed verlies dus dacht dat mijn menstruatie ging komen.. alleen daarna niks meer gezien.
Ik heb nog niet getest omdat gister mijn verstandskiezen eruit zijn gehaald en ik mijzelf tijdens het testen niet met zo'n test wil herinneren haha. Ik denk dat ik zondag test maar wss komt mijn menstruatie dus door.

@droommaarzacht lastig he om goed op de foto te krijgen! Hopelijk over 2 dagen een donkere streep! 

Terug
Bovenaan