NOD augustus 2020

@ juliaa Spannend zeg ik duim met je mee!
@Itvs wat een geduld! Ben benieuwd. Zondag wordt een spannende dag. Ja heel lastig om het streepje op de foto te krijgen en dan twijfel ik hm ik zie hem niet op de foto, maar binnen afleestijd wel echt op de test. 
@DVDM thnx voor de bevestiging! Ik dacht al dat ik gek was haha. Hopelijk wordt hij donkerder. Ben benieuwd.

@itvs ik denk dat mijn NOD vandaag is. Maar twijfel nu erg over mijn ovulatie. Had een knaltest op 14 en 15 augustus. Dus het zou ook nog morgen of zondag kunnen zijn. Ik test zondag nog een keertje. Spannende zondag!

Net getest, want kon echt niet meer wachten. Heb Sensitest gebruikt met hartje die 4 dagen voor NOD zou kunnen. Ik denk een heel vaag streepje te zien.
Wat zal ik doen morgenochtend Kruidvat 2v5 of zondagochtend? Het is voor mij echt vreemd om op dag 28 te zitten zonder menstruatie...normaal zijn mn cyclussen korter..had nu wel pas donderdag 13 en vrijdag 14 aug positieve ovulatietesten..

@Juliaa Ik zou wachten tot zondag! 
@Droommaarzacht Ik hoop dat ik zondag nog niet ongesteld ben maar ben bang dat het morgen doorbreekt.. we gaan het zien! 

@droommaarzacht ik zie ook zeker een streepje bij de tweede! Heeeeeel licht maar er is zeker iets te zien. 

@juliaa als je kan wachten tot zondagochtend is dat net wat beter. Dan heeft je lichaam meer tijd hcg aan te maken. Als je niet meer kan wachten (wat ik goed kan begrijpen) kan je morgenvroeg ook doen maar dan zal je geen duidelijk streepje hebben en zit je misschien nog in twijfel?

@droommaarzacht ja op de 2e foto zie ik hem volgens mij ook! Succes zondag, hopelijk een duidelijkere streep dan! @juliaa ooh wat spannend zeg! Ik zou ook zondag nog eens testen als je zo lang kan wachten ☺️ @ITVS ik hoop met je mee dat het niet doorbreekt morgen ☘️    ik ga morgen nog een test doen om te kijken of het streepje duidelijker is geworden. Vind het nog wel heel onrealistisch.... 

Terug
Bovenaan