Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@basje gefeliciteerd!
Het blijft toch een mentaal heel "gedoe" dat zwanger worden haha. Voor deze cyclus had ik met mezelf afgesproken dat ik blij zou zijn als mijn LF langer was dan 7 dagen. Inmiddels exact 2 weken na mijn positieve ovulatietest maar gister negatief getest en dus baal ik weer dat mijn ongesteldheid niet gewoon doorbreekt zodat ik verder kan!
@ITSV ja wie weet! Vandaag nog steeds geen menstruatie dus morgen nog maar een testen.. Wilde vandaag nog even afwachten dus nog niet getest. Zaterdag had ik dus een negatieve test en dat was DPO11 misschien toch te vroeg..
@juliaaa ja nog steeds niks dus morgen testen... spannend! Hoe is het bij jou? Ben je nog van plan te testen of wacht je af?
Jammer @droommaarzacht ☹️
@Basje ja echt hoor, hoe meer je het wilt hoe meer je voor de gek gehouden wordt lijkt wel ?
Gefeliciteerd met de oplopende streepjes!
@x-Marina ja snap ik... je wilt toch ook soort duidelijkheid ofzo. Ik snap het helemaal!
@x-Marina de app gaf aan dinsdag 11 augustus, en ik heb die middag heel duidelijk steken in mijn buik gevoeld voor ongeveer 1 a 2 uur. En dat heb ik elke cyclus, dat is bij mij eigenlijk heel regelmatig. Heb dus altijd een cyclus van 26 of 27 dagen, wat zou betekenen dat ik afgelopen zondag of maandag ongesteld had moeten worden. Ik heb 1 x een cyclus gehad van 28 dagen, en dan had ik gisteren ongesteld moeten worden.. zo laat als nu ben ik nog nooit geweest...
Cherryblossom super spannend!!! Duim voor je dat het niet doorzet en je een positieve test krijgt.
Helloo dag 27. Nog steeds geen menstruatie. Gisteren bij het douchen waren mn borsten super gevoelig voor de straal en met voorover bukken ik was mij aan het scheren. Dus ben benieuwd. Voel verder niet super veel eigenlijk op het moment haha. Af en toe buikpijn. En vond gisterenavond ineens de Bolognese chips van croky veel te pittig haha.
Mijn vriend en ik zien allebei een licht streepje, jullie ook?? https://www.mupload.nl/img/xypom2062h8ca.jpeg ik besef het echt totaal nog niet... ik had hem nu niet meer zien aankomen dus stond ook ondertussen lekker mn tanden te poetsen en ineens zie ik dat streepje! echt zo bijzonder en ... raar dat het ineens echt zo lijkt te zijn.... ik ga nog extra testen halen om te zien of de komende dagen de streepjes oplopen! Kan altijd nog anders aflopen natuurlijk