Ha dames
Ik Ben ook nieuw hier. Mijn man en ik proberen zwanger te worden van ons eerste kindje samen, voor mij mijn tweede kindje.
Graag zou ik het fijn vinden als jullie eens mee kunnen denken. Dit is namelijk echt een verwarrend verhaal. Hoop zo dat iemand zich er toch in kan herkennen.
Ik ben vorige maand zwanger geweest, nod 15 juli. Vorige week vrijdag vroege miskraam gehad. Maar bizar genoeg en bevestigd door vk, 2 dagen na het BEGIN van mijn miskraam (heb btw maar 1 dag minimaal gevloeid) had ik mijn eisprong. Mijn man en ik hadden de avond ervoor toevallig seks gehad en de volgende dag had ik het idee dat ik mijn ovulatie had. Leek mij zo idioot onmogelijk. Dus om mezelf te sussen heb ik een ovulatietest gedaan. En wat bleek, ik had een kneiters positieve test!!
Vandaag trok ik het niet meer en wilde toch kijken met een vroege test of er misschien een streepje te zien zou zijn. Want in alles voelde ik me gewoon weer zwanger. En wat bleek ik ben weer zwanger!!
Maar t bizarre is dus dat ik mijn ovulatie 2 dagen na begin miskraam had, en ik een week na mijn miskraam een innestelingsbloeding en een positieve zwangerschapstest heb!!
Is er iemand die dit ook heeft meegemaakt of iemand kent die dit heeft meegemaakt? Als ik online kijk kan ik serieus niets vinden.
Mijn baarmoederwand is ook nooit afgestoten geweest, maar schijnt volgens de vk zichzelf hersteld te hebben. De gynaecologe zag den perfecte baarmoederwand klaar om in te nestelen vorige week, terwijl mijn miskraam net ingezet zou zijn geweest...
Zo verwarrend dit allemaal..