Ik heb de afgelopen dagen nog getest. De VK gaf aan dat ze me kon feliciteren. Dat je geen HCG in je bloed kan hebben om een LH piek te krijgen en dat ik toch echt weer zwanger ben. Ik kan het allemaal zo nog niet plaatsen. Ik heb gewoon in 1 week tijd een miskraam, een ovulatie en weer een positieve zwangerschapstest gekregen. Maar de afgelopen dagen wordt de streep toch steeds dikker en donkerder. Hij is ondertussen al donkerder dan de test van mijn vorige zwangerschap. Dus het kan dus daarom alleen al niet meer van mijn vorige zwangerschap zijn. Al gaf VK aan dat het heeeel zeldzaam is, maar dat het ook nog zou kunnen dat mijn vorige kindje toch nog leeft, omdat ik maar 1 dag gevloeid heb en dat ik daarnaast nogmaals zwanger geworden ben. Dat je dan een tweeling krijgt met een maand leeftijdsverschil. Ik kan niet wachten totdat ik een echo kan laten maken. Voor nu worden mijn zwangerschapverschijnselen alleen maar erger. Mijn borsten staan enorm op spanning, last van mn onderrug, hoofdpijn, misselijk etc.. Dus ga er voor nu maar vanuit dat het positief is en blijft # fingers crossed
@ cherryblossom, wat heftig die onzekerheid, sterkte.
En voor degenen dat het deze maand niet gelukt is, hoop ik enorm dat het de volgende ronde wel zal lukken!!!