NOD augustus 2020

@justmeangel ja dat hoopte ik eerst ook, maar na vandaag is er geen twijfel mogelijk. Op naar ronde 2
@Juliaa yeahh ik zie hem ook! Hoop dat hij donkerder wordt. Voorzichtig gefeliciteerd.
@cherry ik snap dat dit je erg onzeker maakt! Ik denk dat cb inderdaad uitkomst kan geven. Het kan met meer dingen te maken hebben natuurlijk. Een streepje is een streepje maar zou fijn zijn als hij donkerder wordt. Ik duim met je mee! Succes morgen!

@JustMeAngel Bedankt! 

@Droommaarzacht Ja inderdaad! Mijn eisprong staat nu op 20 september, heb een cyclus van 5 weken dus officieel is mijn nod in oktober. Lees wel mee met september anders moet ik een maandje overslaan:)
Donderdag zijn mn verstandskiezen eruit gehaald dus opzich is het oké dat deze ronde niet is gelukt. Kan nu zoveel pijnstilling slikken als nodig is. 

@itvs Test je ook je ovulatie en is je CD wisselend of altijd 5 weken. Ik ben benieuwd! Hopen dat de volgende ronde raak is. Fijn dat je indd nu gewoon je pijnstilling kan slikken. 
Ik heb vakantie vanaf vrijdag dus dacht dan kan ik in ieder geval de wellness in. Is iedereen hier helemaal gestopt met een drankje drinken? 
@ cherry hoe gaat het met je? Hoe is de Cb test uitgevallen? Hoop dat het allemaal goed is! 

Helaas geen goed nieuws ?

https://www.mupload.nl/img/ja4lmn8z2vcpk.jpeg

ik heb om half 11 een afspraak met de huisarts want heb nog steeds geen krampen of bloedverlies.. 

Terug
Bovenaan