NOD augustus 2020

Hoi Allemaal,

Gister moest ik ongesteld worden maaar nog steeds niks behalve een aantal dagen mega pijnlijke borsten.
Wij zijn bezig in de 4e poging voor ons eerste kindje, we gaan vanavond testen, duimen jullie mee?!
Ik vind het zo spannend en maak mezelf helemaal gek.
Herkennen jullie ook dat je jezelf maar aanpraat dat het niet zo is om de teleurstelling soort van te beperken mocht het niet zo zijn deze maand. Hoewel ik dondersgoed weet dat dit niet helpt blijf ik het doen. Succes aan alle dames die ook nog gaan testen. En voordie gene waarvoor het niet zo mocht zijn deze maand veel sterkte (L)

Ahhh dat meen je niet cherry blossom. Misschien blijft je hcg laag en krijg je dit daarom. Heel veel succes zo, hoop dat het toch gewoon zo is. Sterkte! 
@gebruiker spannend! Ik duim met je mee! 

@Droommaarzacht Ik test mijn ovaluatie, die is op verschillende dagen na mijn vorige menstruatie.
Als ik die heb gehad word ik altijd 2 weken later ongesteld. Maar soms is dat dus 4.5 week, soms 5 en soms zelfs 6..
Hoop dat ik het goed uitleg 

@CherryBlossom, wat jammer.. 

Nogsteeds niet ongesteld heb nieuwe vroege zwangerschaps testen van Sensitest besteld. Als die binnen is doe ik gelijk een test. 

Vind het wel apart trouwens. Heb best vroeg getest maar 29ste laatste keer negatief getest. Heb nog geen test gedaan maar als het echt zo is zou ik 4 weken zwanger zijn dan zou er toch wel een streepje te zien zijn? Maakt me weer zoo onzeker!

@CherryBlossom, Wat vervelend... Hopelijk is de volgende test donkerder en kun je jezelf wat afleiden!
Ben volgensmij net ongesteld geworden, ging wel erg raar heb geen buikpijn ben gewoon super moe. Normaal heb ik hele heftige periodes, had verwacht als ik zo lang overtijd ben dat het ook weer heftig zou zijn? Jammer! 

Terug
Bovenaan