NOD AUGUSTUS 2021

Hoi dames!
Alles even teruggelezen dus ben geupdate!
@Iiefsvan herken ik nog van eerder! Hoe gaat het met je? Fijn om een bekende naam te lezen en tegelijkertijd ook stom dat je hier nog steeds bent! 
Voor de andere meiden: dit wordt mijn 2e kindje, ronde 9, eerste ronde weer na de miskraam. 
Mijn verhaal in een notendop: vanaf oktober fanatiek met testen aan de slag gegaan, lukte niet. Februari was een drukke maand, niet bezig geweest met zwanger worden, 1 keer gemeenschap gehad en je raadt het al, positieve test! 
Eind april miskraam doorgezet, uiteindelijk aan de pil gegaan want de cyclus kwam maar niet op gang. Nu groen licht gekregen van de gyn maar m'n eisprong is foetsie! Nod is 15 augustus denk ik?! Die hou ik maar gewoon aan. 
Ik ga bijna trouwen dus stiekem hoop ik dat het raak is en stiekem vind ik het nu al niet zo supererg als het niet zo is. Een vrijgezellenavond met (iets teveel) cocktails is toch wel het leukst! 
Liefs! 

Gefeliciteerd ook hier voor @Tanjamies en @CharlieB!

@Sje, wat een rotsituatie dat je een mk hebt moeten meemaken :'( heel verdrietig. Ik hoop voor je dat het snel weer raak mag zijn.
Wel onwijs leuk dat jullie gaan trouwen. Ik zou proberen vooral daar lekker mee bezig te zijn (zo ver mogelijk), om je gedachten wat te verzetten. Een bruiloft is echt onvergetelijk!

Andere vraag, ik ga vandaag denk ik starten met de ovulatietestjes. Maar wat is nu een goed moment op de dag om die te doen? Ik las in de instructies iets van 2 uur van tevoren niet drinken?? Ik heb altijd water in de buurt staan haha, dus dat wordt een uitdaging!

Hoi!

Ik klets ook graag mee! Voor mij eerste kindje, eerste ronde, dus heel spannend allemaal! NOD 9 augustus.
Het idee was, we zien wel hoe het loopt. Maar merk al dat nu de NOD dichterbij komt ik toch wel heel nieuwsgierig ben haha. Eerder testen, of toch netjes wachten....

Ik had 17 juli een echt positieve ovulatietest, maar geen menstruatie te bekennen.. kunnen ze vals positief zijn? Ik ben zo klaar met het wachten. Zit nu op dag 99 na een miskraam. Had gehoopt eindelijk weer ongesteld te worden dit weekend zodat we eindelijk door kunnen. Zwangerschapstest is spierwit dus dat is het ook niet. Al meer dan 3 maanden in onzekerheid nu en dat begint wel zijn tol te eisen.. 

@aivaa, als ik iets heb geleerd is dat vroegtijdig testen negatief kan uitpakken.
ik zelf begon met testen vanaf 5 dagen voor mijn NOD tm 1 NOD.. alle testen negatief dus ik had de hoop opgegeven en had ook echt het idee dat ongesteld zou gaan worden. 

tot afgelopen zondag dat me vriend zei doe nog eens een test je weet maar nooit, en ja hoor test positief en wat blijkt ben ik al 2-3 weken zwanger maar waarschijnlijk gewoon nog niet genoeg hcg in me lichaam dat de test het oppikte.. 
dus ik zou goed nadenken of je de rollercoaster in wil stappen met vroeg testen want je gevoel word echt heen en weer geslingerd. 

@CharlieB gefeliciteerd! Maar je hebt wel gelijk inderdaad. Gewoon geduld hebben haha. Is ook pas de 1e ronde, en wil me niet nu al gek laten maken hierdoor. Dus beter wachten

Aivaa , ik ben rond dezelfde periode.
vroeger testen maakt je alleen maar meer onzeker , vooral omdat ik vaker na de nod pas zwanger test .
nu testen (7 dagen voor nod) heeft niet echt veel nut ☺️

nog eventjes geduld hebben ?

Wat vervelend @SasX ...Op zich fijn dat je een positieve ovulatietest had, maar wat vervelend dat je nu nog niet ongesteld ben. Heb je wel het idee dat het eraan zit te komen (wellicht klachten?) of dat ook niet?

Ik verwachtte vandaag mijn menstruatie, zodat de cyclus van de 1e ronde kon starten. Hele dag niks, maar hij is net doorgezet. Ik voelde hem ditmaal ook niet aankomen (normaal wel), dus ik hoop dat jouwe ook onverwachts toch nog mag komen! ?

Terug
Bovenaan