NOD AUGUSTUS 2021

@Mamavaneenmeisje Ja heb wel klachten die lijken op een naderende menstruatie. Maar dat heb ik al vaker gehad in deze 3 maand en het heeft nog niet doorgezet alle keren. Als ik over 3 weken nog geen cyclus heb mag ik terugkomen bij de huisarts en dan gaan ze verder onderzoeken. Een miskraam is al heel erg vervelend, laat staan als je lichaam daarna gewoon niet meer op gang wil komen. Je wilt zo graag verder maar alles staat nu stil. Daardoor kan ik het ook nog niet echt achter me laten

Ik hoop dat jij een mooie ronde tegemoet gaat! ?

@sasx pffoe, ik kan me ook moeilijk in je schoenen verplaatsen. Wachten is al heel moeilijk bij een kinderwens, maar na zo'n tegenslag nog zo lang moeten wachten is helemaal moeilijk.
Fijn dat je over 3 weken dan mag terugkomen, hopelijk kunnen ze dan wat voor je betekenen. Nog beter als het niet hoeft en het nu spontaan komt natuurlijk.
Ik duim heel hard voor je!

Djam, bij beide kindjes was ik in de 2e ronde zwanger, zou wel heel mooi zijn als dat nu weer zo is;) Maar wanneer begin je dan met tellen? Ik gebruik geen ovulatietesten oid, dus op dit moment werkelijk geen flauw idee waar ik in m'n cyclus zit?‍♀️ Ben van plan elke week maar een testje te doen..
En meiden met moeite om niet vroeg te testen, zoooo begrijpelijk, heb ik zelf inmiddels ook last van;) Maar eigenlijk is het onzin. Een negatieve test zegt nog niet zoveel, sommige vrouwen testen sowieso pas na nod positief. Dus je blijft dan toch nog twijfelen. En een positieve test is natuurlijk super, maar kan je ook erg onzeker maken. Een heel licht lijntje, zal het wel goed zitten? De testen lopen niet mooi op, zal het wel goed zitten? Hmm, toch een beetje licht bloedverlies, zal het wel goed zitten? Ok, die onzekerheid hoort wel een beetje bij het zwanger zijn, maar je maakt jezelf gewoon helemaal gek. Super voor de fabrikanten van de testen, want joh, dan gooi je er toch nóg een test tegenaan ;) De kans dat het misgaat is tussen innesteling en NOD het grootst, dus als je niet test, en je bent eigenlijk wel zwanger, maar het gaat mis, dan weet je niet beter dan dat je 'gewoon' ongesteld wordt.
Oftewel, test maar de dag na je nod, dat is het beste voor je portemonnee en gemoedsrust -  tot zover de ratio;)
(ik heb wel eens gezegd dat ik zo'n beetje in staat ben om een paar dagen na het einde van m'n menstruatie te testen, zonder dat m'n vriend en ik überhaupt seks hebben gehad in de tussentijd - dus wie is er nou gek ? ?)

Hi Dames,
Ik doe op de valreep ook nog mee:). Ronde 7 voor ons 2e kindje.
Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen maar nu was mijn eisprong op dag 16 dus de app geeft aan dat ik nu een cyclus van 29 a 30 dagen heb.
Mijn nod is tussen 4 en 6 aug. 
Mijn temperatuur is nog steeds hoog 37,2 en ik heb het ook erg warm. Twijfel om een Early test te gaan halen haha. En normaal hou ik erg veel vocht vast de week voor mijn NOD en nu nog op mijn normale gewicht. 

Hoi versa, ik heb de ovulatietest van action en ik heb altijd rond 12:00 getest (2e urine moment) en altijd gewoon gedronken en zijn gewoon vrij duidelijk.
CharlieB. Ik had bij mijn dochter ook een negatieve test op NOD , en ik maar huilen ' ik weet zeker dat ik zwanger ben' na 1 week weer getest en heel licht streepje. Kreeg ik de opmerking dat dit zeker een miskraam zou worden op internet. Mijn dochter is ondertussen 17 jaar ☺️

Zonnekruid: Ik heb de ovulatie testen van action . 5 voor 2,50. Ik heb dan wel een regelmatige cyclus, maar wilde dat zeker weten ivm ik niet altijd bij mijn partner in de buurt ben.
1e maand ik heb gestart nadat mijn nod was gestopt , 2e maand wilde ik niet meer testen ivm ik werd zo geopsedeerd haha.
maar ik was bang dat ik te laat bij mijn partner was, en op de 2 dagen dat ik bij hem was toch getest en vet positief , dus ze werken prima 
veel liefs djamilah 

https://i.postimg.cc/6qkp09q4/2-B0-E305-E-4-CC9-4089-BC6-B-04-D01130060-A.jpg
hier 2 foto's van de ovutesten van action 

Terug
Bovenaan