Djam, bij beide kindjes was ik in de 2e ronde zwanger, zou wel heel mooi zijn als dat nu weer zo is

Maar wanneer begin je dan met tellen? Ik gebruik geen ovulatietesten oid, dus op dit moment werkelijk geen flauw idee waar ik in m'n cyclus zit?♀️ Ben van plan elke week maar een testje te doen..
En meiden met moeite om niet vroeg te testen, zoooo begrijpelijk, heb ik zelf inmiddels ook last van

Maar eigenlijk is het onzin. Een negatieve test zegt nog niet zoveel, sommige vrouwen testen sowieso pas na nod positief. Dus je blijft dan toch nog twijfelen. En een positieve test is natuurlijk super, maar kan je ook erg onzeker maken. Een heel licht lijntje, zal het wel goed zitten? De testen lopen niet mooi op, zal het wel goed zitten? Hmm, toch een beetje licht bloedverlies, zal het wel goed zitten? Ok, die onzekerheid hoort wel een beetje bij het zwanger zijn, maar je maakt jezelf gewoon helemaal gek. Super voor de fabrikanten van de testen, want joh, dan gooi je er toch nóg een test tegenaan

De kans dat het misgaat is tussen innesteling en NOD het grootst, dus als je niet test, en je bent eigenlijk wel zwanger, maar het gaat mis, dan weet je niet beter dan dat je 'gewoon' ongesteld wordt.
Oftewel, test maar de dag na je nod, dat is het beste voor je portemonnee en gemoedsrust - tot zover de ratio

(ik heb wel eens gezegd dat ik zo'n beetje in staat ben om een paar dagen na het einde van m'n menstruatie te testen, zonder dat m'n vriend en ik überhaupt seks hebben gehad in de tussentijd - dus wie is er nou gek ? ?)