NOD AUGUSTUS 2021

Hoi meiden,
ik had vorige maand een positieve test, had wel eerder dan me nod getest.. 
helaas niet werd ik toch ongesteld en is het dus niet blijven plakken :(
zou dat invloed kunnen hebben op deze maand?
als ik niet zo vroeg had getest had ik het nooit geweten en gedacht dat het niet raak was en gewoon ongesteld was geworden..

@leonie-xxx, het blijft lastig heh met alcohol! Ik denk dat een paar drankjes niet veel kwaad kunnen. Ik drink zelf vanaf de eisprong nu niet. M’n beste vrienden weten af van onze wens, heel blij mee want dan hoef ik me niet steeds te verantwoorden. Mijn familie weet van niks maar het moet haast wel dat ze wat vermoeden! Dronk altijd wel mee! Ik krijg er ook geen vragen van ze over en soms drink ik dan ook wel weer ineens in hun bijzijn, tussen menstruatie en eisprong. Ik denk dat je echt moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.

@plukkiee wat ontzettend verdrietig! Sterkte en hoop deze volgende ronde meer succes voor jullie ?

@M28, volgens mij heb je elke maand in principe even veel kans, dus denk niet dat het nog invloed heeft op deze ronde

@IsaV, bij ons eerste kindje had ik 1 ronde ervoor een miskraam. 2e ronde dus gelijk weer raak en blijven plakken! Vorig jaar juli heb ik een ma gehad, daarna niet meer zwanger geraakt en nu dus weer een miskraam na al die maanden. Ik ben er erg verdrietig van.. Maar we hadden nu voor het eerst de fertililycup gebruikt en het was meteen raak! Die gaan we gewoon weer gebruiken deze ronde, baat het niet dan schaad het niet. Het geeft ergens ook wel weer moed...
Hopelijk deze maand veel hartjes!

?dames,succes!! 
Maar ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden af en toe wat Spotting. Meestal zet het door. Dan misschien nog een NOD aan eind van aug.
Nu al twee maanden korte cyclus.?

@M28 geen idee of dat van invloed is eigenlijk. Als je cyclus verder gewoon normaal verloopt denk ik niet?
@Plukkie, snap dat je verdrietig bent ? jeetje dan is het helemaal pittig maar ik snap ook wel een geruststelling want het kan dus wel nog steeds. *gaat even opzoeken wat een fertililycup is* succes weer hoor deze maand!
@Suzywla, balen zeg.. heb je normaal altijd een regelmatige en langere cyclus? Wat bedoel je met kort, hoeveel dagen?

@m28 ik denk niet dat echt veel invloed heeft. Maar zeker weten doe ik het ook niet.
@isaV ik ben vrij regelmatig. Langste cyclus is denk ooit 30 dg geweest. Kortste 25?
Vorige maand  26 dg. Als het morgen doorzet weer 26dg. Terwijl er wel verschil is in dag van ei. Vorige maand dag12 en deze maand dag15 dus ik verwachtte echt een normale cyclus van 28.
Maar misschien heeft de bacteriële vaginose er nu ook wel mee te maken.

Hey meiden, ik dacht mee te gaan doen in de NOD augustus groep maar niet dus (al lees ik natuurlijk gewoon mee) .... Ik heb op het randje van juli dus gewoon een positieve test! Ik kan het nog niet helemaal geloven maar ik ben zwanger?
https://i.postimg.cc/tgb4R1gN/442170-FA-3-B78-40-D6-A0-CC-8-B1-BC5-CC41-C0.jpg

Hoi Dames, 
Ik ben een beeeetje in shock..
vandaag 2 NOD, maar ik had het al los gelaten eigenlijk na al die negatieve testen. Dus me ronde doorgeschoven naar augustus..
vanmorgen zei me vriend doe eens een test voor de grap, gister avond vriendinnen avondje gehad met wijntjes etc aangezien ik de hoop had opgegeven voor deze ronde..
Nou komt er dus een tweede streepje tevoorschijn op me test ??? 
ben helemaal verbaasd hoe dit kan en of dit echt is.. 

Terug
Bovenaan