NOD AUGUSTUS 2021

@paula'tje Ik heb gisteren nog een test gedaan en die was spierwit ? We wachten het nog maar even af. Anders volgende week nog maar keertje testen. Zo irritant die onzekerheid! 

@zonnekruid, wauw wat ontzettend fijn zeg! Gefeliciteeeeerd!!!
@chell, hmmm het is wel vreemd idd, ik zou ook een testje wagen als ik jou was! Ben benieuwd.
@sas jeetje wat vervelend die onzekerheid, en wat heftig je verhaal. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. 
Hier nog op het wachtbankje, gisteren getest op DPO 11/12 en negatief.. ik ben ook gewoon veel te ongeduldig. Verder veel afscheiding beetje wisselend tussen doorzichtig en wittig, wel dik en slijmerig de hele tijd. Verder weinig last van dingen. Ik had zo veel goeie hoop op deze ronde na alle verhalen uit mijn omgeving *de cyclus na een rare lange cyclus werd ik zwanger* en * de eerste ronde met teunisbloemolie en tarwekiemolie werd ik zwanger* nu zit ik in de ronde van beide (na een lange rare cyclus en 1e ronde met de olie) dus nu ben ik gewoon chaggerijnig ervan hahah! 

https://www.kraamzorghetgroenekruis.nl/wanneer-innestelingsbloeding/
chell , wat bedoel je met tot zondag ☺️ Hoeveelste dpo was dat, want dat ik niet uithalen ?

Bedankt meiden!
Chell en SasX, rare situaties hoor. Ook toevallig vaccinatie gehad? Ik hoop dat die gekkigheid hetzelfde betekent als bij mij;) Op naar een positieve test! Ik duim voor jullie ? ? Leonie, spannend! Ook voor jou veel succes ?

@leonie-xxx wat balen dat de test wit was, maar het kan nog!! Misschien pas nu net de innesteling en is er nog weinig HCG!

Inderdaad door wat jij zij over dat het raak was na gekke/lange cyclus bij bekenden, heb ik ook wat extra hoop?
Hier nu 13/14 dpo. Borsten zijn wel gevoelig, heb ik al heel lang niet meer zo gehad. Ook wel vermoeid en af en toe hoofdpijn. Maar ook super druk op het werk… kan weer twee kanten op! Hou nog even goede hoop! Ik test niet eerder dan vrijdag

Sorry als ik wat onduidelijk was Djam haha. Ik bedoel dat ik van 9 tot 11 dpo ongesteld ben geweest, waarvan 9 heeeel klein beetje en 10 en 11 juist erg. Dat was dus van vrijdag tot zondag.
Testje gewaagd en omo wit natuurlijk. Dus nu maar hopen op een goeie nieuwe ronde.. 

Ik doe graag nog mee, kan dat? 1e kindje, 2e ronde, NOD 16 augustus ?
Zit in IUI traject met donorzaad, aangezien ik een vrouwelijke partner heb ? erg spannend allemaal!

Gefeliciteerd Zonnekruid!!!?
SasX: Een vriendin van mij had dat ook vaker hoor dat ze 2 dagen achter elkaar een positieve ovulatietest had. Maar inderdaad wel een hele lange vreemde cyclus zo. Hopelijk komt er snel duidelijkheid.

Welkom Isoldel! Leuk dat je mee kletst:)

Terug
Bovenaan