NOD AUGUSTUS 2021

Mijn bloedverlies is bijna voorbij , dus we kunnen weer bijna starten voor de volgende ronde ?
wel balen dat ik nu 1,5 week vrij ben geweest en bij mijn partner ben, en ik ' ja hoor' rond mijn 2 vruchtbaarste dagen weer terug in Nederland ben ?
maar ja , daarNa 3 weken vakantie als het deze maand niet lukt ?

Hi dames,
Ik meld me ook weer hier.
NOD 12 augustus 1e kindje ronde 10.
@Djam dat is een fijn vooruitzicht! 

Isav, tja positief blijven is het enigste wat we kunnen doen , al heb ik het soms ook wel moeilijk.
vooral als je achteraf spijt hebt van de sterrilisatie en je partner nog geen kinderen heeft en ik me dan zo schuldig voel mocht het niet lukken ?
Hij is heel lief en zegt dan ' schat , maar we hebben er toch 3. ...... maar ik vind het gewoon fijn als hij er eentje van zichzelf heeft en hij is 10 jaar jonger, en dan denk ik wel eens waarom heb je niet iemand gekozen die jonger is , ipv op leeftijd en gesterriliseerd .

maar ja toch maar proberen los te laten ?

Haha dat is heel begrijpelijk maar dat heb je niet in de hand als je verliefd wordt ? super fijn om het te proberen en dat je hem dat gunt maar ook een fijne gedachte dat het niet perse hoeft dan is de druk miss wat minder hoog.
Ik heb soms ook wel moeite met positief blijven maar kan wel vooruit kijken. Steeds weer een nieuw plan maken en rustig aan proberen te doen. Leuke dingen plannen enzo. Maar voel me dan wel weer schuldig als ik dan stress heb gevoeld ofzo dan denk ik ja nu zal het wel weer niet lukken. 
of zoals deze maand met de 2e enting precies bij mijn eisprong ?

Ik heb mijn 2e vaccinatie gehad tussen mijn eisprong en ongesteldheid , dus ik herken dat wel , maar ik werk zelf in een ziekenhuis en daar toch duidelijk vernomen dat de vaccinatie echt geen kwaad kan ☺️

klopt verliefdheid houdt je inderdaad niet tegen, en we zijn ook nog met heel veel dingen bezig en regelen.
dus mijn partner heeft ook niet zoveel haast , bij mij is het meer mijn leeftijd , ik heb eigenlijk nog wel een paar jaar, maar loop nu al te stuiteren dat het niet lukt ??‍♀️ Slaat ook nergens op hahaha.
maar ik wil het ook zo graag , en dan heb ik 3 hollandaise kindjes ( blondjes met blauw/grijze ogen ) en dan een mix kindje ( kurdisch irakees / Nederlands ) zou zo leuk zijn 

Hey, ik klets ook graag mee maar heb ook de administratie nog van juli wat heel veel leeswerk is haha
Vooral nu ik tussen menstruatie en vruchtbare periode in zit en er voor mij even niets gebeurt moet je dan wel steeds weer meelezen ?
Dus misschien (nog) niet heel actief in deze groep.

Nod is 8-8, 2e kindje, ronde 3, 2e na MA

? ik heb mijn nieuwe ovulatietest al klaar liggen in de badkamer , maar ik zit echt te twijfelen om het nog te gebruiken.
ik heb het 1x gedaan , maar ik merk wel dat ik er dan erg bovenop zit , wanneer wel en wanneer niet sex etc ?
Mijn cyclus is vrij regelmatig , dus ik weet ongeveer wel wanneer , en ik denk dat ik het zelf wat meer aan de natuur over moet laten , want ik denk dat het gestres wat erbij komt kijken alleen maar averechts gaat werken 

Terug
Bovenaan