NOD AUGUSTUS 2021

Ooooh dat is wel even pittig @Djam dat jullie niet om de hoek bij elkaar wonen, dan is het wel echt plannen, nog meer dan anders haha. 
Toitoi deze ronde! 
@SasX, ooh dat is wel echt een mega lange cyclus! Hopelijk heb je nu je ovulatie gehad en binnenkort weer terug in je normale cyclus! 
Hier zit mijn ovulatie er een komende dagen aan te komen. Deze ronde besloten geen ovulatietesten te doen en maar gewoon rond die tijd aan de bak te gaan. 
Ergens wel beetje (te goeie) hoop deze ronde, mijn temperatuur is voor het eerst sinds ik meet, sinds 4 maanden, stabiel. Mijn andere cyclussen ging ik van de hak op de tak met mijn temperatuur. Ik heb dus ergens hoop dat nu mijn temperatuur goed is, mijn lijf ook wat meer in balans is. Maargoed die goeie hoop heb ik al 12 rondes hahha. 

Goodluck voor alle dames deze ronde & fingers crossed!

Succes allemaal! 
@Sasx wat rot zeg hopelijk nu inderdaad weer een goede cyclus deze maand. Vervelend als je zo lang moet wachten. 
@Chell, ik heb ook maar 1 of 2x een goede curve gehad maar mijn gynaecoloog zei dat het meestal nergens op lijkt die temperatuur curves dus dat je je er ook zeker geen zorgen om moet maken als dat niet klopt. Dat zegt niks. 
Ik vind het wel knap dat je die goede hoop zo vast kan houden. Daar heb ik toch wel moeite mee nu in de 10e ronde. Maar goed ik kan er toch niks aan veranderen, wel of geen hoop, stress of niet, goed gevoel of niet het maakt blijkbaar allemaal niet uit want heb alles al gehad :D lol 
Deze maand nog vaccinatie rondom de eisprong en dan een vakantie rondom de volgende (nee hoor ik plan niet vooruit :D) dus wie weet hebben we dan meer geluk! 
Ik duim voor jullie! 

@djam, wat pittig zeg maar fijn dat jullie op die manier alsnog wel rond de verwachte eiersprong aan de slag kunnen. 
@flups en @vera, hopen dat we deze maand een meer normale cyclus krijgen, ik had afgelopen ronde ook een achterlijk lange cyclus en daar wordt je helemaal zo onzeker van. 
Nu deze ronde gestart met teunisbloemolie. Vandaag cd13, de hele dag een ziek en grieperig gevoel, misselijk, enorme buikpijn, hoofdpijn. Vanmorgen ovulatietest gedaan die was negatief maar omdat ik me zo beroerd voelde toch net opnieuw getest. En jahoor een smiley op me cb test en een dikke knal paarse streep op de action test (ja ik weet het lekker dubbelop met 2 testen testen hahaha!) 
Nu komende dagen maar flink aan de slag en hopen op een goeie ronde.

@isaV, mijn goeie hoop gaat ook van de hak op de tak hoor haha. Mijn mental breakdown komt elke maand weer om de hoek kijken. Afgelopen maand, toen ik weer een witte test had, kon ik al huilen bij elke dame die met een kinderwagen langs liep, en dat waren er veeeel die dag ? Ik duim voor je dat ook jij deze ronde geluk hebt! ?
@leonie, oooh wat balen dat je er zo beroerd van bent, heb je dat altijd?
Hopelijk een vruchtbare maand deze ronde! 

Hoi dames ,

ik zal zo snel mogelijk de lijst aanPassen ,
ik heb het op dit moment even druk met offerfeest ?

en welkom allemaal ❤️?

Ik meld me hierbij ook! Wij gaan voor 1e kindje.
Weet niet welke ronde we zitten. VL vindt het allemaal erg spannend en wilde het eerst allemaal niet bijhouden en "we zien wel". Dat werkte niet echt ?. Heb het begin dit jaar wel bijgehouden en begin mei hadden we een positieve test. Helaas op moederdag ging het met 5/6 weken al fout. We geven er maar een positieve draai aan dat we nu in ieder geval weten dat het kan ?. Nu gaan we het weer proberen!

NOD 7 aug

Dank je wel lissocat ☺️

pfff ik kon vannacht maar niet in slaap komen , heb tot 5:00 liggen draaien in bed ?‍? ? 

Terug
Bovenaan