NOD AUGUSTUS 2021

@Djam bij mij adviseerde ze om alle testen te laten omdat ik een regelmatige cyclus heb. Gewoon om de dag vrijen rondom je eisprong is genoeg ?
succes! 

Ik voel me op het moment wel lekker relaxed eigenlijk. Ook wel eens fijn haha . Bijna weer aan de 'klus'. 

Hoi Isav , het probleem is dat mijn man en ik op dit moment nog 1,5 uur van elkaar vandaan wonen .
we zijn druk naar oplossingen aan het zoeken, maar dat is niet binnen een paar dagen geregeld ?

mijn vruchtbare dagen beginnen vandaag/morgen tot ongeveer 25/26e
ik moet helaas de 22e in ochtend weer terug naar Nederland ivm mijn werk , maar kan gelukkig de 25e overdag weer terug tot en met de 27e.

dus bij ons is het klussen Zowiezo op geluk in die periode , en ik denk dat de ovulatie testen mij dan alleen maar nog meer druk geven 

Ik zie dat Augustus er ook weer is! Ik sluit graag aan!
5-8 NOD, ronde 6, 1e kindje.

Ik sluit me steeds even af van het forum tussen m’n menstruatie en ovulatie. Vind het dan ook heerlijk om het los te laten en niet met zwanger worden bezig te zijn. Af en toe lees ik wel mee in juli in de hoop elke keer weer meer hartjes te zien.

Vorige maand ineens een lange cyclus gehad, beetje het idee dat er geen eisprong is geweest. Nu voel ik wel wat aankomen en vruchtbaarslijm is aanwezig dus we zullen er weer gezellige dagen van maken!

Hoi dames 
Ook ik sluit aan NOD +/-3 aug 2kindje ronde 14.
Laatste ovulatie testen gebruikt deze maand. Daar stop ik mee. Want het klopt steeds weer. Ik heb buikpijn +/-2dagen rond mijn ei.

Hoi Ladies,
Fijn om jullie weer te zien hier, al is dat ook wat dubbel natuurlijk. Maargoed. Ik sluit me weer aan en we gaan met frisse moed augustus in.
Met een enorm lange cyclus afgelopen maand, nu dan maar een slag om de arm voor de NOD, maar uitgaande van een redelijk normale maand wordt het: 20 aug NOD, 2e kindje, 3e ronde. 

Hoi dames, ik klets ook graag mee. Vorige ronde een VMK gehad en sindsdien geen cyclus te bekennen. Op dag 83 opeens een duidelijke positieve ovulatietest gehad en daarna liep hij weer af. Dus misschien dan eindelijk een ovulatie gehad? Mijn NOD zou dan 1/2 augustus moeten zijn. Ik hoop het zo want ik ben zo klaar met dat wachten! Op de echo bij de VK zag alles er goed uit dus dat is wel een geruststelling. Duimen dat mijn cyclus eindelijk weer op gang komt zodat ik de VMK ook eindelijk achter me kan leggen. 

NOD 1/2 aug: 1e kindje, ronde 3, ronde 1 na VMK

Terug
Bovenaan