NOD AUGUSTUS 2021

Van harte Marly! 

Mijn nod is denk ik rond 29 aug. 
In de vorige ronde zwanger geraakt, maar dit is helaas met 5.5wk geëindigd in een miskraam. 
Nu heb ik volgensmij gisteren mijn lh-piek gehad, de teststreep was vrij donker (niet net zo donker als de controlestreep), maar vandaag was de test echt duidelijk minder donker. Zit op dag 21 nu, gemiddelde cyclyslengte 33 dagen. ik denk dus dat ik net voor mn LH-piek getest heb, kan dat?

@It's Marly en de andere meiden die zwanger zijn geworden: gefeliciteerd!! Heel leuk voor jullie!!

En wat vervelend voor de meiden die ongesteld zijn geworden... hopelijk volgende ronde raak! Het is wel een beetje stil geworden nu op dit topic @kimmmm ?

Deze ronde heb ik geen ovulatietesten gebruikt, maar ik dacht de eisprong afgelopen maandag gevoeld te hebben.. vind het weer zo spannend! Aan de ene kant wil ik weer zsm in de fase komen dat je kan testen, maar aan de andere kant ben ik bang voor de uitslag. Negatief is zo teleurstellend en als het positief is ben ik bang dat het weer fout gaat? Zijn er meer die dat herkennen?

@Wondertjedrie thanks, ja baal er ook van ? zijn natuurlijk nog niet heel lang bezig, maar toch is het steeds balen als je ongesteld wordt. Daar komt nog bij dat we donorzaad gebruiken wat natuurlijk ook nog best wel prijzig is.

Terug
Bovenaan