NOD AUGUSTUS 2021

Hi Juliatje,
Bedankt voor je reactie. Die foto's zijn altijd zo lastig te maken, helaas heb ik geen andere. In het echt is hij wel rozig.. Volgens mijn vriend ook. Haha. Maar we hebben besloten om morgen of overmorgen er nog 1 te doen om te kijken.. Spannend!
Hoe gaat het met jou?
Liefs! 

Hi It’s Marley,

Oeh dat klinkt goed! Een streep is een streep!
Dan ga ik je voorzichtig feliciteren ???
Kon je zo snel niet terug vinden in ‘t lijstje.. hoeveelste ronde is dit voor jullie?
Hoe ben je er zelf onder? Zo’n positieve test in handen?

Jaa gaat wel oké, nog steeds heel erg ongesteld.
Ach was pas onze eerste ronde ‘echt proberen’. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Liefs ?

Hi Juliatje,
Hihi dankje, ik het moet nog even bezinken. Het is nog heel ongeloofwaardig en ik durf nog niet te juichen eerlijk gezegd! Is een heel gek idee dat het misschien zover is! Vooral omdat ik het eigenlijk gewoon echt had opgegeven voor deze maand! Ook omdat ik het vaccin heb gehad deze maand (alhoewel ik echt nergens last van heb gehad)
Ik stond inderdaad niet in het lijstje! Dit is de 7de ronde voor ons! Morgen gaan we de clear blue test doen die echt letterlijk zegt of je zwanger bent of niet.. Ben heel benieuwd.
Wat jammer dat je ongesteld bent Juliatje! Wat je zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen! 

Hi Wondertjedrie, ooh ik snap heel goed wat je bedoeld! Ik zit op de pc en daar zie ik m wel goed. Maar open m nu op mobiel en ik snap dat je niks ziet, want ik zie zo ook niks op mobiel! Haha wat stom dat ie m zo onscherp maakt! Vraag me af hoe ik dat op zou kunnen lossen!

Terug
Bovenaan