NOD AUGUSTUS 2021

@ Juliatje. Jammer dat je ongesteld bent geworden maar zoals je zelf zegt; nieuwe ronden nieuwe kansen! Ronde 1 had ook wel heel erg snel geweest.
Met mij gaat het goed. Sorry ben even niet zo actief geweest afgelopen dagen. Had het druk en probeer(de) er even een paar dagen minder mee bezig te zijn. Is niet per se gelukt haha maar dacht kijk over een paar dagen weer. Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar gezien mijn lange cyclussen kan dat nog wel komen. Maar ja, iedere dag die erbij komt geeft goeie hoop!
@ it's Marly, wauw gefeliciteerd dat is goed nieuws! Voelde je iets of was het een complete verrassing? Testte je puur omdat je overtijd was of had je een vermoeden?

@wondertjedrie, wij zijn nu in ronde 7!
@Dxx, bedankt! Ja ik hoop het ook! Spannend!
@IsaV, dankje! Jaa eindelijk weer een hartje, hoewel ik het wel echt nog heeel erg spannend vind! Morgen is mijn NOD, we gaan morgen ochtend nog een x testen met een clear blue, ben benieuwd. Want ik denk dat als er echt zwanger staat ik er iets meer vertrouwen in krijg, hihi.
@Juliass, dankje! Het is een complete verassing. Ik heb wel wat 'last' van dingen maar die kunnen net zo goed bij een ongesteldheid horen! Dus ik probeerde er vrij nuchter in te staan. Het is dat mijn vriend zei dat we een test moesten doen, anders had ik 'm niet eens gedaan omdat ik overtuigd was om ongesteld te worden. Morgen is echt mijn NOD, en dat vind ik best wel spannend omdat er nog een hoop mis kan gaan. Duimen duimen duimen!

@itsmarly, veel succes en plezier met het doen van de CB test. Moet een speciaal moment zijn voor jullie. Ik voel ook wel wat dingetjes maar durf er niet te veel 'waarde' aan te hangen, zoals je zegt; kan ook door een naderende ongesteldheid komen. Het opvallendste symptoom bij mij (eigenlijk pas sinds gister) is dat het lijkt alsof ik spierpijn heb ik m'n buik (terwijl ik niet heb gesport) en de aderen in m'n borsten lijken iets opvallender. We gaan komende dagen zien waar het door komt. Voor de zekerheid heb ik afgelopen week de drankjes zoveel mogelijk laten staan, gewoon voor de zekerheid. ?

Terug
Bovenaan