NOD AUGUSTUS 2021

Bij mij begint de spanning weer te komen. Cyclusdag 30 vandaag.. 1e ronde na miskraam. Heb, net als vorige x toen ik zwanger bleek, giga veel puisten. Normaal verdwijnen ze tussen eisprong en menstruatie. Daarnaast soms wat steekjes/prikjes boven mijn schaambot en wat last soms van hartkloppingen. Durf er eigenlijk niet echt op te hopen dat het nu alweer gelukt zou zijn. Ook wat spierpijn in mijn bil, terwijl ik niks gedaan heb? Mensen die dit herkennen? Maak mezelf weer lekker gek, haha.

Waauw wat goed Liefs van! Gefeliciteerd! 
@Mickie, volgens mij zit dat in je aard als je bezig bent met zwanger worden hahah! Hier ook weer.. Hopelijk is het raak!
@ShanaV, hopelijk deze ronde ook raak voor jou! 
Vrijdag is denk ik mijn nod, maar denk dat het deze ronde weer niet zo is.. 
Afgelopen week gevloerd door een voedselvergiftiging dus mijn lijf zal zich daar tegen hebben gevochten, in plaats van bezig te zijn geweest met een innesteling. Mocht het nu echt een keer zo zijn, dan snap ik er echt de ballen niet meer van haha. (waarom de andere keren dan niet?!) 
Anders maar door naar ronde 14 :( Maar we wachten het nog rustig af. 

@Chell, jeetje; een voedselvergiftiging, nu weer opgeknapt? Ik hoop voor je dat het gelukt is!! 

@ShannaV, ja echt spannend. wanneer is jouw nod? 

ik twijfel over wanneer ik zou testen. Misschien donderdag of vrijdag. Gok dat ik tussen donderdag en zaterdag ongesteld moet worden (liever niet haha)

@Mickie, Jaa, echt vreeeselijk, ben nog nooit zo ziek geweest. Gelukkig nu wel weer opgeknapt, houd wel een beetje een weeiig gevoel maar verder weer oke gelukkig!
Ben benieuwd wat je test gaat doen!

Liefs van: dankjewel en jij ook gefeliciteerd!
Gebruiker: ja ik zie hem ook!
Ik duim mee voor ieder die nog in spanning afwacht! Hopelijk krijgen jullie ook goed nieuws! 

@Chell vreselijk zo'n voedselvergiftiging!! Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit... Ik vertrouw niet meer op het lichaam zo voor die NOD's dus we duimen voor vrijdag!!

@mickie als ik van 29 dagen uitga was dat gisteren. Vorige maand was m'n cyclus 31 dagen (heb toen wel tarwekiemolie genomen omwille van de kortere luteale fase).
Morgen een ganse dag op stap met 2 mini's en dan gaan ze uit slapen dus ik beloon me met een test op donderdag (als het dan nog van toepassing is).

Terug
Bovenaan