NOD augustus

Dit topic voor iedereen die deze maand nog wacht op haar NOD! Die van mij is rond 20 augustus, maar heb nog geen positieve ovulatietest gehad. Dus waarschijnlijk wat later!
 
Hoi Danielle, 
Bij mij hetzelfde, heb meestal dag 14 of 15 positieve ovulatietest  en vanaf dag 12 meer afscheiding deze ronde nog niet het geval dus verwacht pas dag 15 of 16 een positieve ovulatietest. Vandaag dag 13. Ik denk dus ook pas rond 25/26 aug mijn nod. Wil in ieder geval pas 16 dagen na positieve ovulatietest een zwangerschaptest doen. We testen dus nog even lekker door :) 
 
@Alison, dat is zo vervelend he! Die onzekerheid... heb je inmiddels een positieve ovulatietest gehad? Mijn positieve ovulatietest had ik zojuist! Mijn vriend en ik gaan er vandaag en morgen voor en dan over 10 dagen testen :) 
 
Heyy,
Ik heb gisteren mijn piek gemeten dus vandaag of morgen mijn ei, dus 26 augustus mijn nod...dadelijk nog even kijken of ik nog een keertje piek of die al minder word. 
Eerste ronde naar mijn miskraam.  ?
 
Oh wat fijn, hopelijk deze ronde dan raak. 
Bij mij nog steeds niets helaas. Afscheiding begint een beetje, maar ik denk dat ik opeens een langere ronde in ga ofzo. Heel vreemd. Ik blijf maar gewoon testen :) heb wel veel steken in m'n onderbuik, ach ja er zit niets anders op dan geduld hebben.  Ik ga voor ons duimen.
Hoor graag jullie vervolg. 
 
Eindelijk gisterochtend een positieve ovulatietest. Alleen is mijn vriend al een aantal dagen ziek dus zijn we niet intiem geweest. Hopelijk vandaag nog, maar ben bang dat het dan wellicht al te laat is voor deze ronde :(
Hoe gaat het bij jullie? 
 
Hey alison,
Wat fijn dat je je piek hebt gevonden.
En wat balen dat je vriend ziek is, misschien inderdaad vandaag nog wie weet er hoeft er maar 1 goed te zwemmen. 
 
 
Nou het is gistermiddag nog gelukt gelukkig, dus hopelijk nog op tijd. 
Ik houd nu als Nod maar 28 aug aan of zouden jullie pas uitgaan van 29 aug? vind het heel lastig en wil dit keer echt niet te vroeg testen aangezien dat uit ervaring bij mij helemaal niets zegt. 
 
@danielle voor jou wordt het al spannend. wanneer wil je gaan testen? 
@Nicollee, wat vervelend van je miskraam! hoe ver was je? hopelijk nu weer raak. wij moeten nog iets langer geduld hebben met testen ;) 
 
Terug
Bovenaan