NOD augustus

Aaahh wat balen!! Ik ook weer getest.. Helaas ook negatief. Pfff!! Maar ik hou me nog vast aan dat het misschien te vroeg is. Zou donderdag ongesteld moeten worden. Maar aan de andere kant heb ik altijd het idee dat je dan toch al wel vroeg positief test dus ben mijn hoop ook wel een beetje verloren :( die krampen dat herken ik ook trouwens! En last van mijn onderrug sinds vrijdag!
 
Ja precies dat dacht ik dus ook vanochtend. Bij mij is de hoop wel echt aan het wegzakken. Neem aan dat je dan wel een positieve test hoort te hebben rond deze tijd? Al is het maar een heel licht streepje? Heb normaal nooit zo veel last van al die krampen. Daar heb jij dus ook last van. Hopelijk betekent het bij jou iets goeds!! Bij mij is gelukkig nog niets te zien. Dus er is nog een heel klein beetje hoop. 
 
En hoe is het Forpusje? Hier nog steeds last van mijn rug. En sinds gisteren meer last van mijn borsten maar jaaaaa... Zucht ik word gek haha! Elke keer naar de wc en dan denk ik : ajb geen bloed, haha! Ik ga vrijdagochtend weer testen HOOP IK..
 
Ik snap je helemaal. Hier hetzelfde. Ik heb steeds meer last van mijn rug en buik. Vanmiddag een beetje bruinig bloed verloren. Maar is weer gestopt?? Ook temp vanochtend weer hoger dan gister. Het is allemaal weer lekker vaag. Snap er helemaal niks van. Misschien morgen toch maar weer eens testen als de bloeding niet weer begint. De vorige keer testen ik ook positief op dag 16. Dus als het morgen weer een hoge temp is en geen positieve test..... Dan is mijn cyclus gewoon nog van slag door de miskraam waardoor mijn luteale fase gek doet. Dan ga ik gewoon ongesteld worden deze week. Ben de hoop een beetje kwijt.
 
Bij jou zijn het wel positieve signalen! Hopelijk is het raak. Laat je het weten? Nog wel een tijdje wachten tot vrijdag. Gaat je lukken
 
Hi iedereen. Gefeliciteerd aan de meiden die zwanger zijn geraakt deze maand! 
 
Ik ben van de week bij de gynaecoloog geweest met mijn vriend ivm kinderwens. Zijn zaadcelonderzoek was heel positief, voldoende zaadcellen en goed beweeglijk. De gynaecoloog heeft bij mij een echo gemaakt. Zag er in principe goed uit maar ik heb aan een kant 2 cysten in mijn eierstokken... Hij zei dat dit een eisprong of zwangerschap niet in de weg zit maar ik moet over een paar maanden wel terug om te kijken of die er nog zitten en of ze zijn gegroeid. 
 
Vooral meegelezen afgelopen tijd in de nod onderwerpen maar nu frustratie.. sinds november de wens voor een tweede in december ongesteld geworden na stoppen met bv... Sindsdien steeds poging na poging zonder succes. Ik ben bekend met pcos en afgelopen week net 35 geworden dus ook mentaal bang dat dit feitje ook niet meehelpt.. 
Afgelopen cyclussen met teunisbloemolie gelukkig eisprong gekregen maar de mindfuck was steeds dat ik de laatste twee cyclussen ongesteld werd op 15 dpo ipv 14.. nu had ik deze maand twee dagen positieve ovulatietest.. gisteren was dag 15 na 1e dag positieve ovulatietest, vandaag dus 16e dag, krampjes continu met tweemaal beetje slijm dat Bruin gekleurd is maar er breekt geen ongesteldheid door maar vanochtend ook geen positieve test.. moet ik geduld hebben? 
Wanneer zouden jullie weer testen? Bij de vorige zwangerschap testte ik positief precies op 14dpo dus dit was wel teleurstellend vanochtend (net als andere keren! ?)
 
@ Pandalover heb je nog getest vandaag?? Ik ben helaas ongesteld geworden. Veel later dan normaal... Dus hopelijk de volgende ronde meer geluk.
@ Danielleeeex wat fijn voor jullie om te ontdekken dat alles goed zit. Lijkt me spannend om die onderzoeken te ondergaan en dan misschien te kunnen horen dat het foute boel is. Gelukkig is dat bij jullie niet zo. Hopelijk gaat het snel lukken op een natuurlijke manier. Of gaan jullie toch een traject in?
@ cardiozuster wat spannend zeg!! Heb je al weer opnieuw getest? Ben benieuwd. Het kan soms een tijdje duren heb ik wel eens gelezen van vrouwen. Daar verschilde het per zwangerschap. 
 
 
Terug
Bovenaan