NOD augustus

@alison   wat fijn dat het toch nog gelukt is, er hoeft er maar 1 goed te zwemmen. 
Ik was 8 weken en het vruchtje ook, het was echt recent gestopt met kloppen.
Ik zou zelf 29 augustus rekenen.  
Ik reken nu voor mezelf ook 26 augustus terwijl ik denk dat ik donderdag mijn ei heb gehad.
 
ja ik hoop het. 
@ Nicollee ah wat vervelend. ik heb 1 juni ook een miskraam gehad bij 7 weken, altijd heel verdrietig. wel moeilijk rekenen daarna he. Hopelijk is het ons snel gegund. Ben je bezig voor je 1e kindje?
 
 
 
Ahh wat verdrietig ook .
Ik heb ovulatie testen gebruikt dus kwa mijn cyclus rekenen was het niet te doen indd . Maar gelukkig zijn die testen er.
Nee dit is ons 3e kindje . Ik heb al 2 zoontjes  en jij?
 
Ja dat scheelt inderdaad, had jij je eerste menstruatie afgewacht? bij mij waren de testen toen niet betrouwbaar. Fijn dat het bij jou gelukt is. We zijn aan het proberen voor een 2e kindje, ik heb 1 zoontje. 
 
Nee ik heb nu nog geen menstruatie gehad. Mijn miskraam is nu 4 weken geleden. 
Mijn zwangerschap testen waren de week naar de miskraam al negatief . En mijn ovulatie testen waren gewoon het hele lichte streepje die ik altijd al had.  Met een mooie piek oploop.  En ik voelde mijn ei ook. Dus ik denk wel betrouwbaar. .
 
Spannend dames! Ik heb vermoedelijk afgelopen vrijdag eisprong gehad. Donderdag en vrijdag seks gehad.. NOD is rond 27e maar ik ga eerder testen:) 
 
Terug
Bovenaan