NOD augustus

Bedankt dames! Ik word toch wel weer onzeker.. afgelopen donderdag en vrijdag dus positieve ovulatietest. Dit waren echt knallers en met 2 verschillende merken. Ben dus heel zeker van dat mijn ovulatie kort daarna plaatsvond. 
 
Nu heb ik veel afscheiding en ontdek ik licht bruin/roze afscheiding in mijn slip. Voor mij een teken dat mijn menstruatie over ongeveer een week begint. Ik weet dat het innesteling zou kunnen zijn, maar is dat niet te vroeg? Als ik net 4 dagen geleden een ovulatie heb gehad? En bovendien weet ik ook dat innestelingsbloeding niet heel vaak voorkomen, dus ga ik er ook niet vanuit dat ik bij de kleine groep hoor.. 
 
@danielleee, de ronde van mijn miskraam had ik ook afscheiding en had ik ook bleek later een ovulatie en een innesteling bloeding.  Het zou kunnen hoor als je eisprong donderdag was kan het ook al innesteling zijn.  Het is lastig he.  Ik heb sinds vandaag ook meer witte afscheiding.  Zo spannend.  
 
Ik merk heeel lichte krampjes onderin mn buik. Dat herken ik niet van voor de menstruatie. Voor mijn menstruatie heb ik enkel hoofdpijn (nu niet) en buikpijn heb ik nauwelijks last van, altijd alleen de darmen halverwege menstruatie. Dit kan dus nog vanalles betekenen!
 
Hallo dames!
Nieuwe ronde nieuwe kansen! 24e is m'n NOD.
Ik voel vanalles in m'n buik, gister ook een raar gevoel. Wij werken niet met ovulatie testen maar ik voel aan heel m'n lijf wanneer de vruchtbare periode aanwezig is haha.

Succes allemaal! ?
 
Terug
Bovenaan