NOD augustus

Update vanaf mijn kant.. Ik heb zojuist getest met een heel licht streepje.. HA gebeld en ik mag maandag terug bellen wanneer die dit weekend niet duidelijker zichtbaar is om te komen voor een Bloedtest. 
 
Gefeliciteerd voor de zwangeren!
Alison, hoe is het bij jou?

Pfff ik kan haast niet meer wachten met testen maar probeer het nog steeds tot maandag uit te stellen.
Nu sinds een aantal dagen toch wat last van mijn onderbuik. Wat steekjes en krampen.
Had de afgelopen dagen juist weinig trek, lijkt nu juist weer veel trek te hebben.

En sinds vandaag wat witte dingetjes in mijn urine?! En pijn aan mijn onderrug.

Pfff zit nu rond 8dpo denk ik
 
@pandalover, pfff lastig he dat wachten en al die symptomen :)
Bij mij nog geen menstruatie te bekennen. al wel dagen menstruatie kramp, rugpijn en hoofdpijn. vandaag getest maar negatief dus verwacht echt dit weekend mijn menstruatie. Als ik dit weekend geen menstruatie heb dan test ik maandagochtend weer 
 
@ Pandalover ik snap het heel goed. Ik sta ook de popelen! Ik ga ook maandag testen, dan zit ik op 14 dpo. Spannend! Ik hoop dat we allebei een positieve uitslag krijgen.Heb al een paar dagen last van mijn onderrug en steken in mijn buik en lies. Maar ben toch bang dat ik ongesteld ga worden, want dit lijkt helemaal niet op de vorige keer dat ik zwanger was. Toen had ik veel meer klachten die ook echt wijzen op een zwangerschap. Toch nog hier en daar gelezen dat elke zwangerschap anders kan zijn qua klachten, dus hou toch nog ergs hoop. 
@ Alison wat balen zeg dat hij nog steeds negatief is. Hopelijk blijft je menstruatie uit en heb je maandag een positieve test in handen. Misschien was de eisprong toch wat later dan je dacht.
 
Iemand nog getest? Ik vanmorgen, kon me toch niet meer inhouden omdat ik het gevoel heb zwanger te zijn, maar helaas... AARRG. Negatieve k2v5 test. Maar goed toen ging ik terug rekenen en had vorige donderdag of vrijdag (denk ik) mijn eisprong.. Dus zit nu op 9 of 10 dpo. En gemiddeld is de innesteling de 9e dag. Hmm..

Wel nog steeds last van mijn onderrug. En...sorry voor het vieze praatje. Net ineens een enorme dikke witte /beetje gelige klodder slijm?!!.
Herkent iemand dat? Ik hoop zo dat het van de innesteling is. Pfff.. Je kan jezelf echt gek maken. Vreselijk!
 
@ Pandalover He wat balen zeg! Maar er is dus nog hoop als je rond 9 a 10 dpo zit! Ik hoop het voor je. Helaas moet je dan nog even wachten voordat je het weet...
Als mijn temperatuur morgen hoog blijft dan ga ik ook testen. Het liefst deed ik het dit weekend nog, maar heb met mezelf afgesproken het niet voor 14 dpo te doen. Enne van die klodder. Nu je het zegt heb ik dit ook deze keer gehad na mijn ei. Rond 7 a 8 dpo. Geen idee of dat wat betekend. Had er niet zo bij stil gestaan. Wel dat ik het vreemd vond. Want was voor de rest van de dag best wel droog. En dan ineens zn klodder. Zou dat iets kunnen betekenen? 
 
Nou laten we dat hopen!! Als het van een innesteling zou zijn... Kan natuurlijk best op 7 of 8 dpo. En bij mij op 9 of 10 dpo.
Dat zou leuk zijn!!! Hopelijk voor jou morgen een positieve test! Verder symptomen?
 
Nou ik heb een test gedaan. Vandaag een temp verhoging dus ik had goede hoop. Tot nu toe helaas een negatieve test. Ik ga er dan ook vanuit dat ik gewoon deze week ongesteld moet worden. Ik heb voor de rest geen bijzondere symptomen alleen dat ik nu al vanaf mijn ei last heb van kramp. Dat heb ik normaal niet. 
 
 
Terug
Bovenaan