NOD augustus

@Roosvdm: voor ons het eerste kindje :)
Voor jou de 2de begrijp ik? Super leuk!!
Ik ben nu denk ik rond de 10/11 dpo. Jij dan? Ik dacht eigenlijk dat ik ongesteld zou worden. Werd wakker met beetje steken wat ik altijd voor mijn ongesteldheid heb. Maar verder voel ik eigenlijk niks. Klein beetje zere tepels. Maar heb na mijn eisprong altijd last van tepels tot dat ik ongesteld word.
Toen zag ik vanochtend dat jij vandaag positief getest had, dus dacht laat ik ook een testjes wagen haha. Was niet eens van plan om te testen.
 
Ah spannend joh! Voor ons idd de tweede. Vandaag was 9dpo, cyclusdag 25. Dus is nog echt wel even spannend, maar de test was meteen positief. Heb meestal cyclussen van 27/28 dagen. 

Merk dat het bij een tweede een stuk minder romantisch is dan bij de eerste ? Je wordt al meteen opgeslokt door de nog rond rennende peuter en alles wat er gewoon moet gebeuren. Bij de eerste was ik meteen mega zwanger en voelde me zo speciaal. Hoop alleen dat ik niet weer 9 maanden zo vreselijk misselijk word. 
 
@Roosvdm: oh nee dat hoop ik ook niet voor je 9 maanden lang misselijk.. wat naar zeg.
Haha gezellig al zo'n kleintje rond lopen. Hoe oud is hij/zij?
Mijn cyclussen zijn heel wisselend. Ik heb namelijk pcos. Mijn vriend en ik hebben beide onderzoeken gehad. Zit al vanaf mei bij het ziekenhuis hiervoor, maar duurde allemaal zo ontzettend lang. Vanaf 30 augustus konden we een afspraak in plannen voor welk traject we in zouden gaan. Nu dus na 10 maanden zwanger!! 
 
Wat geweldig joh! Dat moet straks een heerlijk gevoel zijn om geen afspraak te hoeven maken. 

Onze oudste is ruim 2,5! Die zal rond de tijd dat de baby er is bijna 3,5 zijn. 


Ja die 9 maanden misselijk was echt heftig. Maar goed wie weet valt het nu mee! Eerst maar eens de komende weken afwachten. Vandaag wel meteen weer ingeschreven bij de verloskundige. Die zullen vast morgen bellen!
 
Oh wat spannend allemaal bij jullie!
Hier met vlagen menstruatie kramp, rugpijn en inmiddels gevoelige borsten,  zit nu op dag 29, maar nog geen menstruatie te bekennen maar ook geen positieve test.  Voel me ook totaal niet zwanger dus verwacht dit weekend gewoon een nieuwe ronde.  
 
Hi allemaal,
Ik ben nieuw hier, mijn nod was 23 augustus en teste 5 dagen voor nod al licht positief! Gisterochtend met de clearblue digitaal ook positief met 1-2 zwanger.
Ik heb al een zoontje van 14 maandjes hij is van 05-06-2021.
Wij hebben bewust gekozen voor 2 jaar tussen onze kindjes. Maar hadden niet verwacht dat we na ronde 1 al gelijk zwanger zouden zijn. 
 
[quote quote=10577737]Hi allemaal, Ik ben nieuw hier, mijn nod was 23 augustus en teste 5 dagen voor nod al licht positief! Gisterochtend met de clearblue digitaal ook positief met 1-2 zwanger. Ik heb al een zoontje van 14 maandjes hij is van 05-06-2021. Wij hebben bewust gekozen voor 2 jaar tussen onze kindjes. Maar hadden niet verwacht dat we na ronde 1 al gelijk zwanger zouden zijn.[/quote]
Wat een geluk ! Van harte gefeliciteerd =)
Hier al 7 dagen overtijd en test nog steeds negatief..
 
Hoi allemaal!
Nieuw hier, al ruim een jaar op weg voor ons 1e kindje.
Ik zou eigenlijk aanstaande zondag (28 augustus) ongesteld moeten worden. Met een hele regelmatige cyclus van 31 dagen werd ik vanmorgen opeens ongesteld op dag 29. Enorm veel buikkrampen, waarbij ik het ook bloed heet krijg en een soort groeipijn in mijn benen heb. Zou het een innesteling kunnen zijn? Of is mijn cyclus helaas van slag? Normaal heb ik geen last van mijn menstruatie. 
 
Terug
Bovenaan