NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

A

Anoniem

Guest
Hoi
Wie doet ermee,
Ik heb mijn NOD rond 4 december,   Ik ga nu ronde 3 in.
Ik heb 2 cyclussen gehad van 33 dagen en ga er nu een beetje vanuit dat dat deze maand ook weer zo is. En ik hoop op een heeeel vruchtbare maand.
Het is voor ons het eerste kindje.

liefs hunnybun

Hoi hunnybun,

Mijn Nod is 1 december. Dit is ook de derde ronde voor ons eerste kindje.
Reuze spannend allemaal maar ik merk dat het me ook steeds meer doet als ik weer eens ongesteld word. Ik hoop net zoals jij op een reuze vruchtbare maand!!!!

Groetjes Lotte

dat is trouwens mijn echte naam... haha dat ging automatisch dat ik die erbij zet!

Groetjes

Heej lotte
Gezellig dat je mee doet.
Ik zat net te lezen wat jij geschreven had over je menstruatie,   Is het deze maand wel een goede menstruatie geweest.
Ik heb nu wel al 2 natuurlijke mentruaties gehad, maar allebij de eerste 2 dagen heel heftig, en de derde dag was het al bijna weg, Nog een paar dagen wat bruinige afscheiding, maar het stelde niet veel voor. Vroeger voor dat ik aan de pil was, deed ik er altijd wel 6 dagen over, Misschien komt dat nog.
Maar als je menstruatie gehad heb dat betekend dan toch dat je ook een eisprong gehad heb, omdat ik nu maar zo weinig bloed verliest zeg maar.

Ik ben nog in twijfel of ik deze maand met ovulatie testen gaat beginnen omdat ik echt geen iedee heb wanneer mijn ei is. Ja ben wel al 2 keer op 33 dagen ongi geworden maar weet niet of dat toeval is want vroeger zat ik altijd netjes aan de 28 dagen.

liefs hunnybun

Hallo dames,
Ik doe gezellig met jullie mee. Wij gaan ronde 2 in. Wel eerder al gestopt met de pil maar er niet echt mee bezig geweest. Deze keer had ik cyclus van 30 dagen, daarvoor 2x cyclus van 28 dagen.
Groetjes Hanneke

Hoi hoi,

Het word hier steeds gezelliger! leuk hoor om dit met elkaar te delen!
Ik ben ondertussen wel ongesteld geworden. Ook ik ben  veel minder lang  ongesteld dan toen ik nog aan de pil was.Ben het donderdagnacht geworden en het is nu alweer  zo goed als over.    En met de eerste 2 dagen gewoon bloed verlies en daarna nog  wat  bruine afscheiding. Ik ga er ook  vanuit dat je dan wel een eisprong hebt gehad.
Dus we beginnen deze maand weer met positieve  gevoel opnieuw  

Hoe oud zijn jullie trouwens en zijn jullie samenwonend of getrouwd?      

Liefs

hoi hoi

Ik ben 28 jaar en mijn vriend is 32 jaar, Hij word over een maand 33.
Ik wilde al heel lang graag een kindje maar hij is bezig met het opbouwen van een nieuwe zaak en dat wilde hij eerst graag klaar hebben zodat hij alle tijd heeft voor als het mag gaan lukken, Wel heel goed hoor dat hij die beslissing nam maar voor mij duurt elke maand nu te lang, Maarja meer als je best doen en hopen kan je niet.

We wonen samen en 3 december krijgen wij de sleutel van ons andere/nieuwe huis.
Dus ik kijk met spannig uit naar zowel het krijgen van de sleutel en het niet krijgen van mijn ongi, hihi.

Heej hannekelogo, gezellig dat je ook mee doet,
Vind het wel fijn dat je hierzo elkaar kan steunen en gezellig kan kletsen want niemand weet dat ik gestopt ben met de pil, behalve mijn zusje dan, Zo kan je toch alles kwijt.

Nou duimen voor een heeel vruchtbare maand, ene goed klussen he.

liefs hunnybun

hallo,
Ik wil ook graag meedoen als dat mag.
Dit ie de eerste keer dat ik met zoiets meedoe,dus allemaal nieuw voor mij.
ik heb mijn nod als het goed is op 1 december.Mijn cyclus is 27 dagen ongeveer.
ik ga voor de vierde ronde voor mijn derde kindje.
spannend allemaal
groetjes

Terug
Bovenaan