NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hoi hoi,

Wat een heerlijk werk heb je hunnybun. Ik heb dit ook een tijdje gedaan en inderdaad het geeft je veel energie en je word er helemaal vrolijk werk. Ik werk nu met mensen met een verstandelijke beperking. Ook erg leuk en dankbaar werk.

Inderdaad de miskraam was erg heftig maar we geven de moed niet op! Die keer heeft het niet zo mogen zijn. Op de 1 of andere manier had ik meteen al het gevoel dat het niet goed zat. Maar toch is de terleustelling dan erg groot Je gaat dan al echt dromen over wat het word en de naam enzo.

Ik vind het ook erg fijn om jullie reacties en verhalen te lezen. Ik probeer er ook niet veel mee bezig te zijn maar dat werkt niet helemaal....haha! Als ik vrij ben kan ik het niet laten even te kijken op het forum en andere dingetjes te bekijken over het zwanger worden. gelukkig kan ik er erg goed met mijn vriend over praten maar met jullie is het toch heel anders jullie voelen hetzelfde als je weereens ongesteld word en het lange wachten elke maand weer!! Maar zoals Hunnybun al schreef we kunnen elkaar mooi helpen de komende weken weer door te komen.

Liefs Lotte

Hallo allemaal,
Ik ben 25 en mijn man 27 (bijna 28). We zijn dit jaar juni getrouwd na 7 jaar.
Ik was in maart al gestopt met pil, maar we zijn er niet gelijk voor gegaan zeg maar.  
Ik ben nu afgelopen zaterdag ongesteld geworden na de eerste ronde (dacht dat ik donderdag ongesteld zou worden), dus nu op naar de tweede ronde. Ga nu maar uit van 30 dagen in plaats van 28.
Groetjes Hanneke

hoi allemaal,

Ik zal me ook even wat uitgebreider voorstellen:
ik ben 37, mijn man is 54. We zijn dit jaar in juli getrouwd. Ik heb de vorige ronde ovulatietesten gebruikt en dat bevalt me wel goed. Omdat wij al wat ouder zijn weet ik dat we het beste kunnen proberen zo snel mogelijk zwanger te worden omdat de kans dat het lukt steeds kleiner wordt. Daarom gebruik ik ovutesten. Maar we klussen ook tussendoor heel wat af, gewoon voor de lol, dat vind ik prettiger dan wanneer je steeds het gevoel hebt dat het 'moet'.
Ik denk erover om me te laten omscholen tot lerares in het basisonderwijs, maar ben ook bang dat ik het daar moeilijk mee zou krijgen als het ons niet zou lukken om nog een kindje te krijgen. Dan zit ik wel de hele dag tussen de kinderen en wordt daar misschien verdrietig van.
We zien wel...

suc6 allemaal, ik verwacht mijn eisprong rond de 19de, en jullie?

groetjes Wietske

hoi,
ik heb vorige maand ook ovulatietesten gebruikt,ik vond dat het werkte alleen ik had twee dagen een positieve test.
dus dat was wel een beetje onduidelijk.
welke dag is dan positief?
ik denk dat mijn eisprong ook rond de 19 de is.
spannend!
groetjes

Daar was ik weer!!

jojo: wat ik begrepen heb v/d verhalen op internet is dat je dan  op beide dagen dan vruchtbaar bent.

Ik begin deze maand met de ovulatietesten mijn Nod is 1 december. Hebben jullie nog tips bij het gebruiken van deze testen. Gebruik ze voor de eerste keer.

Liefs

en mijn eisprong is (als het goed is) zo rond 17 november.

Hallo Allemaal,

Mag ik gezellig meekletsen ? Ik las een aantal berichtjes die wel overeenkomen met mijn situatie.
Ik ben 30 jaar en twee jaar getrouwd. Na heel lang wachten zijn we dan eindelijk kunnen gaan beginnen aan onze kinderwens. We gaan nu voor de 5de poging. 1 december zou ik weer ongesteld moeten worden, dus ergens half november moet de eisprong dan plaatsvinden, net zoals vele van jullie. Zou leuk zijn als het nu lukt: leuk Sinterklaas kado !!!
Helaas is het nog niet gelukt omdanks LHtesten en alle inspanningen. Iedere maand weer een grote teleurstelling. Ongelofelijk om te horen dat mensen om ons heen binnen 1-3 maanden zwanger raken: we kennen niemand die er langer dan 4 maanden over gedaan heeft ! Moet zeggen dan bekruipt ons soms de angst dat we misschien wel geen kinderen kunnen krijgen en ook wel de jaloezie van mijn kant uit. Probeer me daarover heen te zetten en geniet nog van de tijd die we samen hebben met alle voordelen vandien en ga er iedere keer weer weer met volle moed tegenaan ( soms wel eens moeilijk het geforceerd moeten), maar als ik merk dat ik weer ongesteld moet worden en het inderdaad zo is, heb ik wel een paar dagen een flinke dip en kan ik ff geen zwangere koppels zien of horen. Hebben jullie dit ook ?

Gr. Sylvia

Hallo Slylvia,

Tuurlijk mag je gezellig mee kletsen!! Hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Ik herken jou verhaal heel erg! In onze vrienden + familiekring word de 1 naar de andere baby geboren. En natuurlijk ben ik erg blj voor ze maar ik betrap mezelf ook op dat jarloerse gevoel. Vooral als ik na een maand proberen weer ongesteld ben geworden en met een vriendin praat die helemaal in de wolken is en over niets anders kan praten(wat ook erg begrijpelijk is natuurlijk) maar dan word ik er wel eens verdrietig van. Ikzelf heb begin mei een miskraam gehad en als je dan hoort dat sommigen na de eerste ronde al zwanger zijn en alles goed verloopt ga ik ook weleens twijfelen.
Maar we houden de moed erin en ons geduld word vast beloont!!! Ik hoop dat wij allemaall snel goed nieuws krijgen en het zou inderdaad het mooiste sinterklaas kado zijn ooit!!!

Liefs

Terug
Bovenaan