NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hey Meiden,

Heb helaas geen goed nieuws. Ik ben vanmiddag ongesteld geworden:      
We waren gisteren al enorm teleurgesteld en verdrietig . Ik heb de hele dag  en me zwaar shit gevoeld. Ik snap er niks van: ik had heel vroeg al een positieve ovulatietest maar laat ongesteld geworden.
Op naar ronde 6. Ik weet het is niet het einde van de wereld, maar ik wordt er wel steeds deprimender, verdrietiger en banger van.
Vrijdag ga ik naar de huisarts: ik wil haar laten kijken naar mijn temperatuurlijsten. Ik hoop dat ze me verder kan helpen.
Ik heb deze keer wel enorm veel last van mijn menstruatie: heel erg buikpijn & mega rugpijn. Vanmiddag moest ik bijna overgeven !
Uitgaande van mijn laatste cyclus zou ik 3 januari ongesteld moeten worden. We hebben ons voorgenomen dat we komende maand wel voldoende zullen gaan klussen maar niet meer zo geforceerd en dat ik komende keer niet blijf afwachten maar gewoon een test doe de dag voordat ik ongesteld moet worden. Dan weten we waar we aan toe zijn en dan is de spanning niet zo groot evenals de teleurstelling. Van dat wachten en die onzekerheid wordt je gewoon helemaal gek.

Op naar de kerst: klussen onder de boom .

Liefs, Silvia

Hoi
Vervelend sylvia, dat het niet gelukt is deze maand,
We gaan dan nu toch maar voor een knallend nieuwjaar he.
Lijkt nog wel heel ver weg, maar het gaat toch wel super snel
Voor de andere meiden die ook ongi geworden zijn, veel sterkte.

Ik ben wel weer over de ergste  verdriet heen, maar blijf het toch super jammer vinden.
Trap ook echt niet meer in kwaaltjes, want elk kwaaltje wat ik heb gehad, zijn gewoon ongi kwaaltjes geweest.
Ik zie het wel, en heb het toch super druk dus tis zo januari.

alleen testen voor mij eisprong doe ik wel deze maand.

liefs hunnybun

Hallo allemaal,

Fijne sinterklaas allemaal!!!! Even snel een kort berichtje
Hoe gaat het met jullie?
Sylvia hoe voel je je vandaag...? Ik hoop iets beter! verstandig dat je naar de dokter gaat voor je temp. Als je je daar beter bij voelt gewoon doen!!

Hunnybun: Lekker bezig met klussen???

Hoe gaat het met de rest van de meiden??   Nog nieuws??

Ik ga sinterklaas vieren. ben benieuwd of ik dit jaar lief ben geweest hihi!

Liefs

hoi jo
Nou ben nog niet aan het klussen, want mijn rode dv zijn nog niet weg,
Verwacht mijn ei rond de 22 ste, dus dat duurt ook nog wel ef.
Heej kom je ook gezellie naar het topic bezige bijtjes.
Tis er heeel druk en gezellig
liefs hunnybun

Hoi hoi ,

Is goed ik ga zo even kijken bij de bezige bijtjes...hihi
ik bedoelde klussen nu je de sleutel hebt....haha dubbele woordspeling!!

Liefs Jo

Terug
Bovenaan