NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

heej jojo

Gezellig dat je mee doet,
En ik vind het ook leuk dat je al 2 kleintjes heb, Heb je jongentje/meisje, en hoe oud zijn ze, Heb je erg lang er over gedaan bij de eerste twee keer zwanger worden,
Jeetje lijkt wel een vraag gesprek he, maar ik ben gewoon geintereseerd.

Nu kunnen we wel met alle zwangerschapsverschijnselen bij jou zijn, hihi, of had je daar geen last van,

Ik vind het wel grappig dat we nu een jojo en een jo hebben. Want mijn echte naam is eigenlijk jolanda,   Wat een gejo he.

Nou ik ga ef mn huisje soppen.

liefs hunnybun, of gewoon jolanda

hoi hoi,
Daar ben ik weer!
Ik heb  twee jongetjes van zes en bijna vier.
Bij de oudste heb ik er vier maanden over gedaan,en bij de jongste twee maanden.
Ik heb niet echt hele erge kwaaltjes gehad hoor.
Maar bij de tweede voelde ik wel dat ik zwanger was voor ik de test deed.
Het blijft spannend iedere maand.
Vooral bij de eerste,dan weet je niet wat je moet voelen natuurlijk.
gebruiken jullie ovulatietesten?
groetjes jojo

Hallo dames

Ik ben 26 jaar,heb een zoontje van 4 jaar.

Ik zou heel graag soms met jullie willen kletsen ,want het lijkt heel leuk.

Ik ben ongeveer 5 maanden bezig om zwanger te raken.
Mijn cyclus is 36/40 dagen,nod is rond 15 november,

heel spannand.

Mijn eerste zwangerschap is bijna 2 jaar bezig geweest,

Ben beniuewd dit keer hoe lang gaat het duren,

sorry als ik fouten doe,in het schrijven, want miijn taal is niet zo helemaal goed, maar ik doe mijn best.

Heel veel succes allemaal

Groetjes

hey dames,

Ben vandaag ongie geworden , dus heb nu ook NOD 3 december, wat lijkt dat nog ver weg!!!

groetjes Wietske

Nou wietske, dat gevoel heb ik ook heel sterk,
De dagen vliegen voorbij maar als ik er aan denk dat 4 december gewoon nog 4 weken duurt, oei, dan is het ineens heel lang.
Ben blij dat ik dan ook de sleutel van mn huis krijg en dat ik daar ook wel druk mee bezig ben.

Vervelend he!!!!
liefs hunnybun

HoiHoi,

Daar was ik weer na een dagje werken.  Wat een reacies weer ...
Ik zou ook even wat meer over me zelf vertellen: Ik ben 23 jaar en mijn vriend is 27 jaar. We wonen nu 2 jaar samen. In het voorjaar wouden we al een kindje maar nadat ik een miskraam heb gehad in mei hadden we besloten dat we even lekker op vakantie gingen en in het najaar het weer wouden proberen. De vorige keer was ik meteen in de eerste ronde zwanger maar ging het helaas mis bij 9 weken.
Hoe gaat het verder met jullie=   hebben jullie ook zo ´n moeite met al dat gewacht....haha

Liefs!

Oeps....wat vergeten....

Jojo/ leuke naam trouwens!! Ik ga vanaf deze maand beginnen met ovulatietesten. Heb ze al besteld samen met zwangerschapstesten.. Hopen dat het nu gaat lukken.

Liefs

zo lekker gewerkt vanmiddag, was er ook wel weer aan toe.
Ik was donderdag op mijn werk ongi geworden, maar was vrijdag, zaterdag en zondag en vanmorgen vrij. Maar je gaat zoveel nadenken als je vrij bent en alleen maar zitten balen dat je het geworden bent. Ik werk op een kinderdagverblijf en als ik dan die kindjes weer ziet vandaag doet me dat zoveel goed.
Heerlijke baan heb ik, geeft me veel energie.

Ik gebruik nog geen ovulatie testen, wilde het eerst wel, toen weer niet, weet het eigenlijk niet zo goed. Ik wil er eigenlijk zomin mogelijk mee bezig zijn maar dat kost me heeel veel moeite, Ik probeer het nu nog maar een maandje zonder en als het deze keer niet lukt dan ga ik ze proberen.
Ik ga deze maand maar heeel veeeel klussen. En begin gelijk deze week, hihi.

Wel heftig hoor, een miskraam bij 9 weken, Kan me niet voorstellen hoe dat voelt, hoop het ook niet mee te maken, Ik duim voor je dat het nu helemaal goed gaat.
Erg spannend voor je denk.

Nou meiden, erg gezellig zoveel verhalen en reacties, zo komen we die 4 weken wel door met elkaar

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan