Hallo allemaal
Zo al weer een drukke dag gehad, tenminste tot nu, zit nu ef lekker op de bank.
Ben heerlijk wezen skieen, even mijn gedachten op nul en gaan.
Super.
Jo ik ben blij dat je je weer wat beter voelt, zon griep heb je niks aan, Ik hoop dat ik het over slaat dit jaar, Nouja eigelijk heb ik al 3 jaar al geen griep gehad, ben er een beetje imuun voor geworden met al die snotterende kinderen om me heen. Gelukkig maar want anders zou ik elke week ziek zijn.
sylvia, ik snap dat je een beetje in de war raakt met wie, wat, wanneer, en hoelang.
Ik heb dat zelf ook hoor, dan zit ik te typen en denk dan, wie had dat ook al weer geschreven, en wie heeft die kwaal. Achja ik lees alles en antwoord dan maar een beetje algemeen voor iedereen zodat elk verhaaltje beantwoord heb.
Wel fijn voor je dat je al een licht streepje heb op je test, dan is ie in elk geval niet voor niks geweest. En hoop dat je tweede test dan een dikke streep geeft.
Ik had nog steeds een licht streepje vanmorgen.
Wel had ik gister, een beetje vies verhaal hoor, een soort glibberig slijmpropje. Dat heb ik de eerste 2 maanden ook 1x gehad. Dus ik gister gelijk weer zon testje gedaan maar alleen licht streepje.
Zou het zo kunnen dat dat dan toch nog wat resten zijn van de vorige klus beurt zeg maar. Smerig verhaal he, maarja het is gebeurt dus, en heb geen iedee dat het is.
De vorige 2 maanden heb ik ook een paar dagen last gehad als ik ging zitten, een soort pijn als of je echt veeeeelste nodig naar de wc moest, weet niet hoe ik het uit moet leggen, een soort pijnscheut, ik denk dat dat mijn eisprong pijn geweest is. Dus daar wacht ik nu op. Denk dinsdag want dan zit ik op die 33 dagen die ik de vorige 2x ook gehad heb. Anders had ik wel een streepje gehad.
Nou dat was het eigenlijk wel weer.
tot hoors.
liefs hunnybun
Oja sylvia, ik hoop dat je spreekwoord uit komt, Drie keer is scheepsrecht.