NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Sorry sorry sorry Hunnybun: ik heb een grote fout gemaakt. Je gaat nu ronde 3 in.
Ik was even in de war met iemand anders..........
Hoop dat het ook niet tot een ronde 7 hoeft te komen bij jou.
Driemaal is scheepsrecht !!!

Mijn excuses voor deze fout:

Liefs, Silvia

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie?    Druk aan het klussen?
Nou ik begin me weer wat beter te voelen. Gisteren de hele dag in bed gelegen. Vandaag ga ik wel weer gewoon werken. Vind het fijn om lekker bezig te zijn.
Dat maakt al dat wachten ook minder lang.
Vandaag weer   getest. (ik test trouwens wel op verschillende tijdstippen, is dat slecht?)
Ik had  vandaag een aardige  duidelijke streep.  Dus wij gaan er even goed tegen aan deze week!! hihi.... Die slijmdraden waar Sylvia het over had schijn ik dus ook te hebben. Ik had er nooit zo opgelet maar ze zijn duidelijk zichtbaar. Ik hoop zo dat het deze maand raak is!! Voor ons allemaal!

Succes allemaal!!

Liefs

Daar was ik weer. Heb mijn testdag vervroegd naar vandaag wegens mijn zeurende buikpijn klachtjes sinds gisterenavond. Het tweede streepje is duidelijk lichtroze zichtbaar ; nog niet postitief dus, maar het zit er wel weer aan te komen. Zaterdag doe ik mijn tweede en laatste testje. Grappig dat mijn lichaam blijkbaar aangeeft dat het zich al het voorbereiden is op een eisprong: . Kon echt niet meer om de klachten heen: is niet zo dat ik iets voel(de) omdat  ik er nu toch meer op let en je af en toe ook graag wat wil voelen. Nu maar hopen dat het eindelijk eens raak is komende maand !
Hou jullie op de hoogte. Heel veel succes allemaal !!

Liefs, Silvia

Hallo allemaal

Zo al weer een drukke dag gehad, tenminste tot nu, zit nu ef lekker op de bank.
Ben heerlijk wezen skieen, even mijn gedachten op nul en gaan.
Super.

Jo ik ben blij dat je je weer wat beter voelt, zon griep heb je niks aan, Ik hoop dat ik het over slaat dit jaar, Nouja eigelijk heb ik al 3 jaar al geen griep gehad, ben er een beetje imuun voor geworden met al die snotterende kinderen om me heen. Gelukkig maar want anders zou ik elke week ziek zijn.

sylvia, ik snap dat je een beetje in de war raakt met wie, wat, wanneer, en hoelang.
Ik heb dat zelf ook hoor, dan zit ik te typen en denk dan, wie had dat ook al weer geschreven, en wie heeft die kwaal. Achja ik lees alles en antwoord dan maar een beetje algemeen voor iedereen zodat elk verhaaltje beantwoord heb.
Wel fijn voor je dat je al een licht streepje heb op je test, dan is ie in elk geval niet voor niks geweest. En hoop dat je tweede test dan een dikke streep geeft.
Ik had nog steeds een licht streepje vanmorgen.
Wel had ik gister, een beetje vies verhaal hoor, een soort glibberig slijmpropje. Dat heb ik de eerste 2 maanden ook 1x gehad. Dus ik gister gelijk weer zon testje gedaan maar alleen licht streepje.
Zou het zo kunnen dat dat dan toch nog wat resten zijn van de vorige klus beurt zeg maar. Smerig verhaal he, maarja het is gebeurt dus, en heb geen iedee dat het is.

De vorige 2 maanden heb ik ook een paar dagen last gehad als ik ging zitten, een soort pijn als of je echt veeeeelste nodig naar de wc moest, weet niet hoe ik het uit moet leggen, een soort pijnscheut, ik denk dat dat mijn eisprong pijn geweest is. Dus daar wacht ik nu op. Denk dinsdag want dan zit ik op die 33 dagen die ik de vorige 2x ook gehad heb. Anders had ik wel een streepje gehad.

Nou dat was het eigenlijk wel weer.
tot hoors.
liefs hunnybun

Oja sylvia, ik hoop dat je spreekwoord uit komt, Drie keer is scheepsrecht.

Hee hunnybun en alle anderen natuurlijk,
Ik hoop voor jou ook driemaal is scheepsrecht, voor mij liever niet want dan moet ik nog een maand wachten, maar het zou deze keer extra leuk zijn want dan ben je met oud en nieuw ongeveer 8 weken en dan zou ik het nieuwe jaar ingaan met iedereen vertellen dat ik zwanger ben!!!!!!!!!
Allemaal maar hopen en nu flink aan de klus. Gisteren geklust en vanavond gaan we weer!
Groetjes Hanneke

Heej hannekelogo
Ik hoop het ook voor je dat het bij jou deze keer lukt, Heb namelijk ook al zitten fantaseren over het te vertellen 1 minuut voor 12 met oud en nieuw, of allemaal leuke opa en oma kadootjes onder de boom.
Nouja ik droom maar lekker verder,
Ik klus om de dag, dus vanaaf is het weer zover,
Even een gezellige avond er van maken.

liefs hunnybun

Hoi Hunnybun: bedankt dat je zo begripvol bent. Ik heb ook iedere maand dat witte slijmpropje, alleen heb ik dat ca. 4-5 dagen voordat ik echt ongesteld wordt. Dus als ik dat weer zie heb ik al zoiets van: Neeeeeeee.
Zo zie je maar dat ieder lichaam weer anders in elkaar zit: gek he.
Vorige maand had een dag ik veel meer cervix dan andere dagen en het was ook echt eiwitachtig en ik kon er een draad van maken. Dacht eerst ook dat het misschien iets was van een klusbeurt ( we klusde toen extra rondom de LHpiek), maar had dat anders nooit en het was echt heel erg veel. Ben benieuwd of ik dit weekend weer wat van mijn cervix merk......maar nu gaan we niet extra klussen: gewoon braaf om de dag tot aan december: .
Hoop dat je snel een positieve test hebt !!!

Hanneke: Ja ik hoop ook zo dat met kerst te zwanger zijn....lijkt me helemaal het einde ! En dan met oud en nieuw toosten op een heel speciaal jaar........zwijmel zwijmel zwijmel.........

Liefs, Silvia.......ik wil nu ooooook zoooooo graag !!!!!

Nou ik zwijmel lekker met jullie mee.
Zwijmel.....zwijmel.......zwijmel.

Droom..... droom......droom

En hoop ........hoop.......hoop een positieve maand voor iedereen.

liefs hunnybun

Terug
Bovenaan