NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hoi meiden

Jeetje wat is er veel geschreven vandaag,
Ben net thuis, even de konijnen eten gegeven, mn brood klaar gemaakt, en toen een testje gedaan, Weer zon heel licht streepje, Is het niet zo dat je altijd een heeeeeel licht streepje heb bij de sensitesten of kan het zijn dat die dan morgen wel ineens heel donker is. Of zit ik mezelf nu voor de gek te houden.
Ik dacht misschien is dat streepje wel omdat de test vol loopt met urine en dat je dan altijd het lichte streepje heel licht ziet. Soms word ik wel eens knetter gek van mezelf

Mn vriend zei gister wel dat hij het ook zag maar echt heeeel licht, een beetje de contouren van het streepjes zei die, nouja we testen maar gewoon door en die donkere streep zal vanzelf wel komen binnen nu en een week,
Donderdag zit ik op een cyclus van 28 dagen en volgende week dinsdag op een cyclus van 33 dagen dus voor die tijd zal ik wel een tweede donkere streep hebben.

Voorlopig klussen we dan nu ook maar om de dag, word er wel moe van hoor, en dan bedoel ik niet het klussen maar het wachten tot mijn vriend thuis komt. Normaal slaap ik rond half 11 en gister heb ik tot kwart over 11 liggen wachten. En het was gister niet eens de klus avond maar ik wilde het streepje laten zien, of hij het ook zag. Gekke meid vind ik mezelf wel hoor.
nou tot de volgende berichtjes.

Vind het wel erg fijn om alle verhalen, tips enzo te lezen, Ik haal er heel veel uit. Kan veel onzekerheden weg nemen bij mezelf door alleen maar te lezen wat jullie schrijven.
super gaaf.

ik denk dat we nu allemaal binnen anderhalve week onze ei hebben, heeel veel succes voor iedereen, ik duim voor jullie en voor mezelf ook natuurlijk

liefs hunnybun

Hoi meiden,

Ik hou het niet meer bij hier! haha.... gezellig hoor!
Nou ik zit vandaag een beetje in een dipje.....Vriend hartstikke ziek en ik voel me ook met het uur beroerder. Het heerst hier heel erg dus was er al bang voor. Maar waarom nu net in deze week.  bah! Sorry hoor dat ik bij jullie klaag maar vind het ook zo zielig om dit nu tegen mijn vriend te doen. haha!

Ik heb net nog wel even getest maar ook weer een licht streepje. Zelfs  nog lichter dan die dag ervoor. Kan dit ook te maken hebben met dat ik me niet zo lekker voel? Of heb ik hetzelfde voorgevoel als hunnybun en krijg je steeds en licht streepje?   Ik hoop dat we ons snel weer fit voelen zodat we weer kunnen klussen.

Ook ik duim voor jullie en mezelf!   Slaap lekker allemaal! (voor degene die dit nog leest)

Liefs

Hoi
Nog even een kort berichtje van mij.
Ik zat zo te twijfelen over mijn streepje, maar mijn vriend dacht dat ie wel iets-ie-piets-ie
donderder was als gister.

Maar ook hij zei dat hij dacht dat er misschien altijd wel een heel licht streepje komt te staan omdat je urine er door heen loopt.
Of hadden jullie echt een test zonder ook maar iest te zien van een tweede streep.

Groetjes van een ongeduldige hunnybun
Kan namelijk niet wachten op mijn donkere streep.
welstrusten.

Hoi,
Ik dacht gister ook een griepje aan te voelen komen en toen dacht ik ook: NIET NU!!
Maar tot nu toe heeft het gelukkig niet doorgezet. Wij hadden de instelling deze maand voor elke dag klussen, maar mijn man komt er helaas nu al van terug, hij vindt dat ik er teveel mee bezig ben, maar hij juist degene die vorige keer zo baalde dat de zwangerschapstest negatief was, maar goed.
Hij heeft er wel gelijk in dat het wel leuk moet blijven we zijn net bezig, nog vrij jong dus alle tijd. Jullie horen nog van me. Als ik cyclus heb van 28 dagen ben ik vanaf vandaag vruchtbaar dus ga hem vanavond toch maar eens onder handen nemen.
Jullie ook succes de komende week/weken.
Groetjes

hoi allemaal,

wat is er veel geschreven als ik eens een dagje niet kijk! over die ovutesten: ik heb bijna altijd wel een licht streepje, dat komt omdat je altijd wel een beetje van dat hormoon aanmaakt. Pas vlak voor de eisprong wordt de test donkerder en pas alstie bijna of net zo donker is als de controlestreep istie positief!
Bij mij altijd rond dag 12 tot 15. Dat is vanaf vrijdag, wachten duurt lang!!

groetjes
Wietske

Hallo Allemaal,

Oei oei, wat lees ik: heerst er een griep.....nou veel beterschap voor diegene wat een beetje ziekies zijn. Tip: ga lekker samen met je man in een warm bad of onder de warme douche en daarna lekker samen onder de wol en vrijf elkaars spieren lekker in met olie ( als je grieperig bent heb je natuuuuurlijk spierpijn: ) .......wie weet wat er van komt..........  en dan hoeven jullie je geen zorgen te maken over de klusweek:

Over de testjes: zelf heb ik als ik vroeg  de test deed  slechts alleen  een streep die aangeeft dat de test goed is uitgevoerd. Een dag of 3-4 voor de echte piek zag ik een heeeeel licht streepje als ik de test goed tegen het licht in hield. Maar dacht ook steeds dat ik me dat inbeelde en liet mijn man wel 10X kijken. De dagen erna werd het streepje wel steeds een ietsiepietse duidelijker/donkerder maar heb ook een keer gehad dat het streepje van de dag ervoor duidelijker was. De dag voor de piek was het streepje past echt goed zichtbaar maar wel licht roze en op de piekdag was tie echt donderroze. Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Ik kan niet wachten met testen: alles ligt alweer klaar, maar ik heb er maar twee dus moet verstandig zijn en wachten tot vrijdag. Wie weet is tie dan al positief en anders zie ik ( hopelijk ) al een licht streepje en kan ik zondag weer testen.

Omdat ik deze maand maar twee testjes heb begin ik morgen wel al met het opvangen van wat urine in een doorzichtig bakje: daarin kun je dan gemakkelijk de "draden" zien waaraan je een eisprong kunt herkennen.  Vorige zag ik dat als ik deed testen, maar omdat ik nu maar twee keer urine kan opvangen voor de testjes, doe ik het extra. Merkte vorige maand mijn eisprong dacht ik wel duidelijker door de klachten en mijn cervix....dacht ik. Afwachten maar wat deze maand me brengt.

Ik hou jullie op de hoogte. Veel succes allemaal met testen.

Liefs, Silvia

Hoi meiden
Hoe is het met jullie, en hoe is het met de zieken onder ons. Al opgeknapt???
Heel vervelend al die griepje

Nou hier gaat alles goed,
Ben wel over gegaan naar sochtends testen, vind ik toch makkelijker voor mezelf.
De testen geven alleen nog steeds een heel licht streepje aan dus ik denk dat dat niks met mijn ei te maken heeft. Ben wel blij dat wietske dat ook heeft die lichte streepjes, dan ben ik tenminste niet de enige, en ik wacht nu gewoon braaf op die donkere streep.
Ik verwacht hem binnen nu en dinsdag dus dat schiet al op.
Wat zeg ik dat heeeel positief he, maar ik vind ook dat het wachten wel lang duurt.

Ga daarom ook alleen maar leuke dingen doen, dan gaan de dagen lekker snel.
Morgen ochtend ga ik bv lekker even skieen op een skibaan hier vlak bij. Samen met een vriendin, dus dat is ook weer gezellig, Verder ben ik best druk met dingen voor het huis, dus eigenlijk vliegt de tijd.

heej sylvia, wat is dat met die draden in je urine vlak voor je eisprong, daar had ik nog nooit van gehoord. Wel over je slijm en pijn in je buik.
Wat moet je dan precies zien, en dan vang je je urine in een doorzichtig bakje op want anders zie je het niet. Zie je dat wat drijven ofzo, Misschien stom gezegd, maar dan ga ik daar ook op letten,

Nou klusse iedereen, en ik hoop dat de griep jullie niet tot last is.
liefs hunnybun

Hoi Hunnybun,

Spannend hoor met dat testen: hoop dat je snel een donkere streep te zien krijgt. Sinds gisterenavond heb ik ineens weer die menstruatie achtige buikpijn, soms wel heel erg heftig: echt krampen onder in mijn buik. En mijn borsten zijn zo nu en dan wat gevoeliger/pijnlijker.  Normaal had ik dat pas na mijn piek. Ik zit vandaag op dag 12 en denk dat ik dan maar alvast test i.p.v. morgen. Verwacht nl. mijn piek ergens rond dag 14 te hebben. Mijn man zei ook al : doe maar je hebt toch altijd 3 dagen vooraf een licht streepje, dan weet je wel dat het er aan komt en misschien heb je wel nu al een donkere streep.....ga vanmiddag dus testen

Vandaag start ik met het dagelijks opvangen van urine: de vorige maand dreven er rond de LHpiek allemaal witachtige draadjes in. Op mijn wcpapiertje had ik dat eiwitachtige zitten waarmee ik een draad kon trekken. Toen dit over was waren ook de witachtige draadjes weg. Inderdaad in een doorzichtig bakje zie je het wel/beter en meteen  dan bv in een wit kommetje i.v.m. de lichtinval. Of gebruik een potje van de apotheek die men gebruikt om urine in op te vangen: deze zijn ook doorzichtig en kun je gewoon bij de apotheek kopen voor maar 50 cent !
Hoop deze maand ook weer dat alles te zien. Vooral omdat ik nu maar 2 testjes heb: dan zou ik een extra teken hebben van naderende eisprong: zou wel fijn zijn. Maar moet wel zeggen heb deze maand wel een geruster gevoel nu we meteen na onze menstruatie zijn begonnen met klussen en dit volhouden tot aan december. De vorige keren had ik steeds die angst dat we misschien te laat waren begonnen en niet lang genoeg hadden volgehouden. Hoop zo dat het ons de 5de keer gaat lukken, dan springen we een gat in de lucht

Jij op naar ronde 7 ?! ( op een gegeven ogenblik raak je ook de tel kwijt )  Laten we hopen dat het magische geluksgetal werkt !
Veel succes en plezier met testen &  klussen. Hou me op de hoogte, ook als je urine gaat opvangen.

Groetjes, Silvia

Terug
Bovenaan