NOD begin december, ronde 3, eerst kindje

Hallo allemaal,

Hunnybun wat vervelend!!!! he bah... Ik had zo  gehoopt  voor  je dat het raak was  gelukkig heb je nu een leuke afleiding!!! Erg veel plezier vandaag en de rest v/d tijd natuurlijk dat jullie lekker bezig zijn!

Kooimar: Sssspannend hoor. wanneer kun je testen??
Sylvia: al nieuws het word nu  toch wel heel erg zweten he?! Hihi  We duimen nog even door!

Nou  hier gaat het vandaag mider... erg zere buik vandaag. Bah!!!  

Ik ga zo lekker werken ik kom vanavond nog  wel een x langs!

Liefs

Hallo Dames,

Het is nog steeds rustig. Ik wordt bijna helemaal gek !
Ik voel, zie en merk totaal helemaal niks wat ook maar een klein beetje kan wijzen op een zwangerschap, dus ondanks dat ik twee dagen overtijd ben heb ik 0,0 hoop !!
En ik lees wel vaker op dit forum dat er meiden overtijd zijn, dus zal ik daar deze maand ook wel bij horen.
Ik breek mijn hoofd met allerlei berekeningen en theorien en de wc maakt overuren.
Vanmorgen dacht ik een duidelijk nee-teken te zien, maar daarna heb ik weer niks gezien. Maar goed, de dag is nog lang !!!
Heb wel deze maand een vroegere LHpiek gehad dan alle andere maanden en meestal wordt ik 12-14 daarna ongesteld. Nu zit ik er 16 dagen vanaf, maar het kan desondanks heel erg goed dat ik het nog ga worden. Hierbij mijn berekening: dag 13 de piek: 20-48 uur daarna is de eisprong. Uitgaande van dat laatste is dat dag 15 geweest. 14 dagen daarna moet je vlg. de boekjes ongesteld worden. 15+14 = 29.
Dan zou ik het vandaag dus moeten worden.

Zucht........was het maar al dinsdag en waren de rode duivels nog maar niet te zien.
Ik ben al eens eerder twee dagen overtijd geweest ( had toen wel mijn piek op dan 17 ) en heb toen getest: dan komt het hard aan als die negatief is: daardot je overtijd bent heb je een beetje hoop gekregen. We durven en willen daarom nog niet testen.

Ooo ik voel weer wat: ga weer even naar de wc. Misschien ben ik zo wel weer terug met verdriettraantjes.

Liefs, Silvia

Sylvia ik duim echt voor je.
En Jo ik mag pas rond de 16e gaan testen, want volgens mij een lange cyclus deze maand. Had pas 20 dagen na eerste menstruatiedag mijn ei. De 15e zouden dan de RD's moeten komen (of niet natuurlijk). Ik ga er dan vanuit dat ik de dag na slijm waar je draadjes van kan trekken mijn ei had en dat dit halverwege je cyclus ongeveer is. Dan heb ik 38 dagen dit keer.
Succes allen.
Hannekelogo ook succes thuis!!!

Hoi Allemaal,

Hierbij een geen goed berichtje. Vanmorgen had ik al wat minimale bruine afscheiding.
Zojuist hebben we getest omdat we zowat gek werden. Net toen ik een plasje deed voor de test had ik weer wat zeer minimale bruine afscheiding. De toen we nar de test gingen kijken was deze negatief . Ik zal dus wel vandaag of morgen echt ongesteld gaan worden.
Ik heb er wel rekening mee gehouden dat het niet zo was omdat ik totaal niks merkte. Alleen kregen we wel heel veel hoop omdat ik nu bijna 3 dagen overtijd ben en ik deze maand al vroeg mijn LHpiek had en we heel erg veel hebben geklust.
We zijn heel erg vedrietig: waarom nou niet ? waarom wil het maar lukken bij ons ?
Het is niet eerlijk ! We hadden zo erg gehoopt om met pakjesavond leuk het nieuws overal te kunnen gaan vertellen en eindelijk eens te kunnen gaan shoppen in babywinkels. Maar ja het heeft niet zo mogen zijn.

Ongesteld worden is al niet leuk zeker niet als je graag zwanger wilt worden, maar liever wordt ik het gewoon dan weten we waar we aan toe zijn dan bijna 3 dagen overtijd en stilletjes hoop krijgen.

Ronde 6 is een feit. Ik hoop nu echt ontpilt te zijn en dat we een mooi kerstkado gaan krijgen. Maar nu heb ik even een dip en ben ik heel erg verdrietig.

Liefs, Silvia

Hoi hoi,
Sylvia: Heel veel sterkte!! de dag begon zo hoopvol..  wat balen!!
Ik herken precies je gevoel. Wij lopen de babywinkels ook voorbij... maar wat zouden we graag willen kijken en kopen... Het zit er niet in voor ons deze maand!!
Hopen dat we in het nieuwe jaar allemaal een mooi bericht krijgen! Het duurt allemaal zo lang! Zoveel geduld wat we moeten opbrengen steeds en ik kan je vertellen dat dat niet mijn sterkste kant is!

Kooimaar: Ik hoop dat jij nog  met goed nieuws komt!!

Liefs Jo

hoihoi
Heej sylvia balen zeg, zijn je rode dv ook al helemaal doorgezet nou???

Nou ik baal echt verschrikkelijk en ben er ook erg verdrietig om hoor.
Maar meer als weer op nieuw te beginnen kunnen we niet.
Ga wel weer testen gebruiken om mijn ei goed op te kunnen sporen.

We hebben het wel heel erg druk 2 maanden want we gaan een hoop verbouwen, dus hoop dat het nog genoeg tijd over is om om de dag te klussen en in de piek dagen wat meer.
Ik hoop maar op een goed nieuwjaar.
Ga wel weer mee schrijven met een nieuw topic, maar zal daar ook niet zoveel tijd voor hebben
Lezen doe ik zowiezo.
En volgens mij doet het forum het nu al weer niet goed dus dat moet ook goed zijn want het werk op mijn zenuwen als ik elke keer op nieuw moet beginnen.

tot hooors meiden
liefs hunnybun

hoihoi

We hebben het wel heel erg druk 2 maanden want we gaan een hoop verbouwen, dus hoop dat het nog genoeg tijd over is om om de dag te klussen en in de piek dagen wat meer.
Ga wel weer mee schrijven met een nieuw topic, maar zal daar ook niet zoveel tijd voor hebben
Lezen doe ik zowiezo.
En volgens mij doet het forum het nu al weer niet goed dus dat moet ook goed zijn want het werk op mijn zenuwen als ik elke keer op nieuw moet beginnen.

tot hooors meiden
liefs hunnybun

hoihoi

Lezen doe ik zowiezo.

tot hooors meiden
liefs hunnybun

Terug
Bovenaan